Er det en abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Sus26

Hej piger,

Hjææælp.. Er gravid med nr 2. Er 5+2 henne og skulle til lægen og ha lavet blodprøver i morgen for at måle HCG tal. 

Har mave smerter og smerter i lænden, og har brunligt udflåd-tendens til rødligt. Ikke frisk blod ( endnu ) 

Mon den lille derinde er gået til grunde og nu forsvinder i en menstruation eller er der nogen herinde som har oplevet det samme men med positivt slut resultat 

Er en smule fortvivlet synes jeg :-(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Diosa85

Sus26 skriver:

Hej piger,

Hjææælp.. Er gravid med nr 2. Er 5+2 henne og skulle til lægen og ha lavet blodprøver i morgen for at måle HCG tal. 

Har mave smerter og smerter i lænden, og har brunligt udflåd-tendens til rødligt. Ikke frisk blod ( endnu ) 

Mon den lille derinde er gået til grunde og nu forsvinder i en menstruation eller er der nogen herinde som har oplevet det samme men med positivt slut resultat 

Er en smule fortvivlet synes jeg :-(

Om du er ved at aborterer kan jeg ikke svarer på. Men kan fortælle at da jeg selv var i 6. Uge begyndte jeg at bløde (frisk blod) og igen i uge 8 (friskt igen) og har en sund og rask dreng på 10 mdr nu

Anmeld Citér

13. juni 2016

komodo

Det er ikke blødningen der er bekymrende, men deciderede smerter bør du ikke have.. Tror ikke du kan gøre så meget andet end at se tiden an... Krydser for at alt er iorden derinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.