negletekniker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg søger folk som arbejder fuld tid som negletekniker?

Jeg går og leger med tanken om at starte op.. jeg har lavet negle i 9 mdr. nu men har ikke tager kursus i det endnu, men det er noget jeg gerne vil....

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på, men skulle lige først først høre om der var nogen af jer som er negleteknikere først???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Abracadabra

Wow, troede ikke at det var noget, man kunne leve af fuld tid.

Spændende at se, hvilke svar du får...

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nej men det er der nogen der gør, hvis ens kundekreds er stor nok Det kræver selvfølgelig hårdt arbejde inden det kan lade sig gøre.....

Anmeld Citér

13. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Abracadabra skriver:

Det kan man sagtens, hvis man er dygtig og kreativ. 

Sådan et par klør koster nemt 1000,-

Anmeld Citér

13. juni 2016

Aristocats

Jeg er ikke selv negletekniker, men jeg ved, at nemt kan tjene penge på det, HVIS man er dygtig nok og god til at opretholde sin kundekreds. Der er meget konkurrence i den branche, især hvis du bor i en stor by. 

Udover det, så skal du endelig ikke begynde at tage noget for det, hvis du ikke er uddannet eller certificeret - dine kunder betaler for professionel vejledning og behandling og det kan man altså ikke give, hvis det aldrig er noget, man har taget kursus i. Så inden det bliver en business, så uddan dig og bliv certificeret - andet kan du ikke tilbyde folk, i hvert fald ikke for penge. 

Og husk at flot og professionelt arbejde er det, der får kunderne til at vende tilbage 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg er ikke selv negletekniker, men jeg ved, at nemt kan tjene penge på det, HVIS man er dygtig nok og god til at opretholde sin kundekreds. Der er meget konkurrence i den branche, især hvis du bor i en stor by. 

Udover det, så skal du endelig ikke begynde at tage noget for det, hvis du ikke er uddannet eller certificeret - dine kunder betaler for professionel vejledning og behandling og det kan man altså ikke give, hvis det aldrig er noget, man har taget kursus i. Så inden det bliver en business, så uddan dig og bliv certificeret - andet kan du ikke tilbyde folk, i hvert fald ikke for penge. 

Og husk at flot og professionelt arbejde er det, der får kunderne til at vende tilbage 

Ja jeg tager heller ikke penge for det før jeg har taget kursus... jeg har mest lavet på mig selv og et par veninder.....

Jeg vil bare gerne høre fra en der selv er startet op mht. til alt det praktiske osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.