Hej i skønne damer!
Vi har forsøgt siden september/oktober måned, og intet er lykkedes endnu - jeg har flere gange fået skyggestreger, men intet i nærheden af en rigtig positiv test 
Denne cyklus havde jeg med 99% sikkerhed ægløsning søndag d. 29/5 - havde en flot positiv ægløsningstest om lørdagen og pletblødning søndag. Jeg skulle have haft min menstruation i går, men intet kom.
Jeg har pt. stadig ikke set skyggen af min menstruation, men har hele ugen kun fået negative g-tests. Jeg tog en igen i morges, hvor jeg kunne ane "et eller andet" - jeg kunne ikke tyde en decideret streg med mine meget morgentrætte øjne, men noget var der i hvert fald. Da jeg så kommer hjem ca. 8 timer senere (ved godt man burde smide dem ud, men....), ja der er der altså kommet en streg til syne - ikke særlig tydelig, men nok til at man ikke er i tvivl om at den er der..
Jeg ved godt, at det sikkert er en skyggestreg, men kan nu alligevel ikke lade være med at håbe, nu hvor min menstruation ikke er kommet 

Testmonsteret presser på, men ville gerne vente med en test til i morgen tidlig - eller i det mindste nogle timer endnu
Har siden i går haft turevise lette menstruations"smerter", men ikke i samme grad som jeg plejer!
Er der nogen, som har siddet i samme situation, hvor de har været gravide? 
Anmeld
Citér