HCG på 16, er det slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har brug for jeres hjælp....jeg fik taget en blodprøve i fredags, har fået svar i dag og mit HCG tal ligger kun på 16, jeg skulle ud fra egne beregninger være 4+1 i dag....er alt håb ude???

Skal have taget nye blodprøver torsdag, synes det er ulideligt at skulle vente så længe, får jo først svar fredag....sidder på grådens rend herhjemme, og kan ikke klare tanken om ventetiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Loa

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg har brug for jeres hjælp....jeg fik taget en blodprøve i fredags, har fået svar i dag og mit HCG tal ligger kun på 16, jeg skulle ud fra egne beregninger være 4+1 i dag....er alt håb ude???

Skal have taget nye blodprøver torsdag, synes det er ulideligt at skulle vente så længe, får jo først svar fredag....sidder på grådens rend herhjemme, og kan ikke klare tanken om ventetiden

Tror desværre det er for lavt.  

Synes jeg kan læse mig til det mest almindelige er 100-150 hvis man er 4+1. 

Men måske du har en langsom starter Man kan jo håbe...

Anmeld Citér

13. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej med jer

Tror desværre ikke jeg ville håbe alt for meget hvis jeg var dig..  Det er noget lavt. En alm graviditetstest kan først teste over 25. Man kan håbe du er en der danner HCG meget langsomt.. Held og lykke torsdag

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Tror desværre ikke jeg ville håbe alt for meget hvis jeg var dig..  Det er noget lavt. En alm graviditetstest kan først teste over 25. Man kan håbe du er en der danner HCG meget langsomt.. Held og lykke torsdag

har 2 positive graviditetstest fra weekenden og en fra i morges

Anmeld Citér

13. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

har 2 positive graviditetstest fra weekenden og en fra i morges

Lyder til dig HCG tal så er faldet siden weekenden.. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Lyder til dig HCG tal så er faldet siden weekenden.. 

forstår bare ikke, hvordan den kan være 16 ved blodprøve i fredags og så jeg kan teste positiv lørdag morgen

Anmeld Citér

13. juni 2016

GUSO

Anonym skriver:

forstår bare ikke, hvordan den kan være 16 ved blodprøve i fredags og så jeg kan teste positiv lørdag morgen

Jamen hvis det er 16 fredag og du kan teste positiv i weekenden så kan du jo godt være gravid, og hvis du først er 4+1 idag har du jo kun været 3+5 da du fik målt i fredags så passer det da meget godt gør det ikke?? Har du ondt eller bløder du ??

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jamen hvis det er 16 fredag og du kan teste positiv i weekenden så kan du jo godt være gravid, og hvis du først er 4+1 idag har du jo kun været 3+5 da du fik målt i fredags så passer det da meget godt gør det ikke?? Har du ondt eller bløder du ??

Hverken bløder eller har ondt

Anmeld Citér

13. juni 2016

GUSO

Anonym skriver:

Hverken bløder eller har ondt

Det er da gode tegn.. Jeg ville tage den med ro og håbe på det bedste.. Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.