Udflåd under graviditet, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.. Jeg er første gangs gravid og selvfølgelig nervøs hvergang, der sker noget nyt  i min krop Jeg vil lige høre om noget udflåd, jeg har fået noget hvidt udflåd og det ligner det har en anderledes konsistens end alt det der man har igennem sin cyklus, og så har jeg også lette menstration smerter, altså de ikke slemme, men de kommer og går en gang i mellem. Er det her normalt? Eller kan jeg være ved at have en spontan abort? Eller kan baby måske sidde ude for livmoren?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger.. Jeg er første gangs gravid og selvfølgelig nervøs hvergang, der sker noget nyt  i min krop Jeg vil lige høre om noget udflåd, jeg har fået noget hvidt udflåd og det ligner det har en anderledes konsistens end alt det der man har igennem sin cyklus, og så har jeg også lette menstration smerter, altså de ikke slemme, men de kommer og går en gang i mellem. Er det her normalt? Eller kan jeg være ved at have en spontan abort? Eller kan baby måske sidde ude for livmoren?

Det er helt normalt med øget udflåd igennem hele graviditeten og de der mens lignende smerter der kommet og går det kaldes ligamentsmerter. Det er bare din livmoder der udvider sig. 

Alt lyder normalt så dyb indånding og nyd graviditeten

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er helt normalt med øget udflåd igennem hele graviditeten og de der mens lignende smerter der kommet og går det kaldes ligamentsmerter. Det er bare din livmoder der udvider sig. 

Alt lyder normalt så dyb indånding og nyd graviditeten

Blev lige lettet, tak for svaret 

Alt er bare så nyt og man læser så meget på nettet, så bliver en smule nervøs

Anmeld Citér

13. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Blev lige lettet, tak for svaret 

Alt er bare så nyt og man læser så meget på nettet, så bliver en smule nervøs

Ingen årsag. 

Har selv været der og jeg var også hamrende nervøs de første 12 uger til NF. Og da den så var overstået så kom nervøses frem til MD scanning. (Der fik jeg så besked på min dreng havde en misdannelse) så skulle der ventes på fostervandsprøvesvar så mere nervøsitet. Nu er han 10 mdr og hver gang der sker noget så man nervøs igen. Det er åbenbart bare ens lod som mor at være evig bekymret 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ingen årsag. 

Har selv været der og jeg var også hamrende nervøs de første 12 uger til NF. Og da den så var overstået så kom nervøses frem til MD scanning. (Der fik jeg så besked på min dreng havde en misdannelse) så skulle der ventes på fostervandsprøvesvar så mere nervøsitet. Nu er han 10 mdr og hver gang der sker noget så man nervøs igen. Det er åbenbart bare ens lod som mor at være evig bekymret 

Men han fejler intet i dag?

Og ja, man er nervøs hele tiden Men det må jo være noget med ens moder hjerterMen jeg tror bare at man skal slappe af, og nyde det fantastiske, der sker med kroppen

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Men han fejler intet i dag?

Og ja, man er nervøs hele tiden Men det må jo være noget med ens moder hjerterMen jeg tror bare at man skal slappe af, og nyde det fantastiske, der sker med kroppen

Intet alvorligt fejler han nej 

Det skal man nemlig. Det hører til at være mor. Man vil altid bekymre sig om sine børn. Både de fødte og de ufødte 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Intet alvorligt fejler han nej 

Det skal man nemlig. Det hører til at være mor. Man vil altid bekymre sig om sine børn. Både de fødte og de ufødte 

Det var godt 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Moster20

Anonym skriver:

Du kan bare slappe helt af, det er normalt med øget udflåd igennem hele graviditeten! og nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet, men jeg havde også "mens smerter" i starten

+ En lille tips: lad være med at google alt, du får lige de svar du vil have +10000 andre!!! og man bliver så skide bange og forvirret når man læser på nettet, så det kan man for det meste ikke bruge til noget!!! hehe

held og lykke med det hele <3

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Moster20 skriver:

Du kan bare slappe helt af, det er normalt med øget udflåd igennem hele graviditeten! og nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet, men jeg havde også "mens smerter" i starten

+ En lille tips: lad være med at google alt, du får lige de svar du vil have +10000 andre!!! og man bliver så skide bange og forvirret når man læser på nettet, så det kan man for det meste ikke bruge til noget!!! hehe

held og lykke med det hele <3

Ja, jeg er blevet totalt dum af at læse alt muligt på nettet

Men da jeg så spurgte min læge, så stod han som et stort spørgsmålstegn, han havde overhovedet ikke hørt om mange af de ting jeg kom med Så jeg tror også bare at jeg stopper med at Google alt muligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.