10 uger ændrer sig når far/andre kommer ? :/ :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Fremskridt...Men...��

Når jeg er alene med min datter vil hun gerne puttes i liften & sove. Hun sover 2,5-3 timer uden og vågne..Engang imellem vågner hun fordi hun mangler sutten - men når hun så har fået det falder hun i søvn igen. I hendes vågne timer er hun meget glad, smiler, pludrer, undersøger legetøj m.m. ❤❤ Hun spiser godt og er bare SÅ nem, glad og udhvilet��

MEN...Så snart vi er flere, eller far kommer hjem igen & hygger(15'tiden) vender det 180 grader�� Hun vil pludselig ikke sove i liften eller selv, hun vil kun hænge på fars eller min skulder & sover ikke godt (vågner mange gange) hvilket resulterer i en træt pige som hurtigt bliver overstimulerede og meget ked af det���� i weekenden var det også sådan - dog ikke så slemt - hun var glad, ville engang imellem sove selv i liften, dog vågnede hun tit så hun blev mere træt, og når hun så blev lagt ned græd hun helt vildt medmindre hun blev lagt på puslebordet����

Det vender først når vi går i seng og jeg ligger ved siden af hende. Så sover hun igen fantastisk og kan sagtens sove selv i babynesten + hun sover 4 timer i træk ��

Når vi så står op i hverdagene - & far giver mad/hygger m.m. før han skal afsted, vil hun igen ikke ligge selv og er utilfreds i vågner timer & sover dårligt - Det vender så snart lejligheden er tom, og vi bare er hende & jeg �� -Sådan er det døgnet rundt...

Nogle i samme båd ?? Er der en god forklaring ?? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.