Fremskridt...Men...
Når jeg er alene med min datter vil hun gerne puttes i liften & sove. Hun sover 2,5-3 timer uden og vågne..Engang imellem vågner hun fordi hun mangler sutten - men når hun så har fået det falder hun i søvn igen. I hendes vågne timer er hun meget glad, smiler, pludrer, undersøger legetøj m.m. ❤❤ Hun spiser godt og er bare SÅ nem, glad og udhvilet
MEN...Så snart vi er flere, eller far kommer hjem igen & hygger(15'tiden) vender det 180 grader Hun vil pludselig ikke sove i liften eller selv, hun vil kun hænge på fars eller min skulder & sover ikke godt (vågner mange gange) hvilket resulterer i en træt pige som hurtigt bliver overstimulerede og meget ked af det i weekenden var det også sådan - dog ikke så slemt - hun var glad, ville engang imellem sove selv i liften, dog vågnede hun tit så hun blev mere træt, og når hun så blev lagt ned græd hun helt vildt medmindre hun blev lagt på puslebordet
Det vender først når vi går i seng og jeg ligger ved siden af hende. Så sover hun igen fantastisk og kan sagtens sove selv i babynesten + hun sover 4 timer i træk
Når vi så står op i hverdagene - & far giver mad/hygger m.m. før han skal afsted, vil hun igen ikke ligge selv og er utilfreds i vågner timer & sover dårligt - Det vender så snart lejligheden er tom, og vi bare er hende & jeg -Sådan er det døgnet rundt...
Nogle i samme båd ?? Er der en god forklaring ??
Anmeld
Citér