Nogen der har prøvet det her? 1 positiv, 3 negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. juni 2016

Elin_Maria

Jeg skulle være 4+0 i dag og have min menstruationen. Jeg har dog testet positiv med clearblue, men de andre viser minisvag positiv eller negativ. Sidste graviditet var den prangende positiv på det her tidspunkt. Burde jeg glæde mig eller tænker i der er noget galt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Diosa85

Elin_Maria skriver:

Jeg skulle være 4+0 i dag og have min menstruationen. Jeg har dog testet positiv med clearblue, men de andre viser minisvag positiv eller negativ. Sidste graviditet var den prangende positiv på det her tidspunkt. Burde jeg glæde mig eller tænker i der er noget galt? 

Jeg ville lade være at teste med forskellige mærker i første omgang da de læser hcg niveau forskelligt. 

Men vil da vove at påstå at du er gravid udfra clearblue.

Anmeld Citér

13. juni 2016

jegsmiler

Kan ikke rigtig se nogen streg på apotekets? Den kan man teste positiv på 4 dage før forventet mens.. Jeg testede positiv på den 3+5! 

Men virkelig mærkeligt??  

Anmeld Citér

13. juni 2016

CBbaby

Jeg kan se en svag streg på valmed også :-) 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Elin_Maria

Men burde de ikke være mega positive, når det er testdag i dag? Jeg er meget strammen og murren i maven og det føles ligesom mens, så er ret nervøs for om den nu bliver hængende. Må jo nok bare se tiden an... 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Diosa85

Elin_Maria skriver:

Men burde de ikke være mega positive, når det er testdag i dag? Jeg er meget strammen og murren i maven og det føles ligesom mens, så er ret nervøs for om den nu bliver hængende. Må jo nok bare se tiden an... 

Nej ikke nødvendigvis. Jeg gik næsten 14 dage over tid før jeg testede svagt positivt. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Elin_Maria skriver:

Jeg tror ikke du skal forvente at de er ens hver gang  og selv hvis du får lidt mens kan du stadig godt være gravid. Se tiden an  som andre skriver kan der godt gå længe inden du kan teste positiv.

vi må håbe på det bedste 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Jupiter

Jeg tror på at den er der 

Første gang testede jeg positiv 3+3/4.

Anden gang 3+5.

Tredje gang 4+1/2 stykker mener jeg.

Der kan sagtens være forskel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.