Er denne test positiv eller negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Søgaard89

Da min menstruation udeblev i går, tog jeg i går aftes en test, som jeg desværre synes er ret tvetydig. Dagen efter er min menstruation stadig ikke at mærke (plejer at få kraftige smerter 4-12 timer inden). Jeg håber nogle mere erfarne testere kan hjælpe mig med at tyde testen, da det ser ud som om at der er en meget utydelig streg nummer to, som desværre ikke er så synligt på billedet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

komodo

Søgaard89 skriver:

Da min menstruation udeblev i går, tog jeg i går aftes en test, som jeg desværre synes er ret tvetydig. Dagen efter er min menstruation stadig ikke at mærke (plejer at få kraftige smerter 4-12 timer inden). Jeg håber nogle mere erfarne testere kan hjælpe mig med at tyde testen, da det ser ud som om at der er en meget utydelig streg nummer to, som desværre ikke er så synligt på billedet. 

Den ser positiv ud for mig

Anmeld Citér

13. juni 2016

Rtjm05

Søgaard89 skriver:

Den ser positiv ud

Anmeld Citér

13. juni 2016

Søgaard89

Shit! Tak for svar! Tror lige jeg tager en til for at være sikker... 

Anmeld Citér

14. juni 2016

kmbe

Helt sikker positiv

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

Søgaard89 skriver:

Jeg kan godt se streg nr 2 

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissMoon

Jeg vil sige positiv☺️

Anmeld Citér

14. juni 2016

Soonmom

Jeg kan godt ane nr. 2 streg (er det inden for tid?)
Vent et par dage og test igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.