Valgt fra, det gør sgu da ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
7 svar
4 synes godt om
12. juni 2016

Anonym trådstarter

Okay så, min svigerfar havde fødselsdag i fredags, min mand ringede og ønskede sin far tillykke og de fin en fin lille snak, han nævnte ikke et ord om noget fest, hvilket han også tit springer over, så det er ikke usædvanligt...

Men når man så her til aften kan se på facebook at han har holdt en middag på en fin restaurant, for sin familie  hvor alle andre end os fra familien var med, undtagen os, min mand, mig selv og vores to børn, ja så sidder man og føler sig sådan lidt udenfor.

Vi er ellers en ret almindelig familie, uden dramaer og konflikter, men nu ved jeg ikke..

Min mand er ked af det, det kan jeg se på ham, men han vil ikke sætte sin far i forlegenhed ved at spørge om hvorfor vi ikke var inviteret, og han syntes vi bare skal glemme det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

alenemor42

Det var dog en spøjs adfærd. Jeg ville godt nok også blive ked af det. Men jeg havde spurgt om hvorfor 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Øv det var da en dum situation

det må jo være din mands valg men jeg ville vælge at spørge dem stille og roligt. Der kan jo være en god forklaring noget der er opstået spontant, var en gave fra de andre eller noget andet og ellers synes jeg i fortjener en forklaring. Alternativt er jo at I går og fortolker alt fra nu af og er i tvivl om jeres rolle og jeg tror ikke der kommer noget godt ud af tie stille og gå med tingene selv.

Anmeld Citér

12. juni 2016

FruK

Det var da underligt. 

Jeg ville også snakke med han om det - det er da så tæt på og så mærkeligt, at det vil komme til at ligge i mellem jer, hvis ingen snakker om det.

Anmeld Citér

12. juni 2016

ErDetSnartNU

Øv, det kan jeg da godt forstå, at I føler jer sårede over! I kunne evt sige noget med "ej, det ser da ud som om at I havde en hyggelig aften på restauranten forleden dag! " og så håbe, at han selv uddyber? På den måde undgår I akavede og anklagende spørgsmål om, hvorfor I, som de eneste, ikke var inviteret med. 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Okay så, min svigerfar havde fødselsdag i fredags, min mand ringede og ønskede sin far tillykke og de fin en fin lille snak, han nævnte ikke et ord om noget fest, hvilket han også tit springer over, så det er ikke usædvanligt...

Men når man så her til aften kan se på facebook at han har holdt en middag på en fin restaurant, for sin familie  hvor alle andre end os fra familien var med, undtagen os, min mand, mig selv og vores to børn, ja så sidder man og føler sig sådan lidt udenfor.

Vi er ellers en ret almindelig familie, uden dramaer og konflikter, men nu ved jeg ikke..

Min mand er ked af det, det kan jeg se på ham, men han vil ikke sætte sin far i forlegenhed ved at spørge om hvorfor vi ikke var inviteret, og han syntes vi bare skal glemme det. 

kunne det tænkes at han delte det op?

Herhjemme fyldte min mands farmor fødselsdag for et par uger siden, og det er en tradition at familien inviteres ud at spise.

I år havde hun inviteret min svoger og svigermor med ud at spise et par dage efter, men ikke os, så jeg undrede os også, men det viste sig at det var fordi hun inviterede os ud at spise en anden dag hvor vi havde begge børn, da den ældste er delebarn.

Anmeld Citér

12. juni 2016

Carina:-)

Jeg ville spørge 

Men tænkte på om det kunne være at han var inv ud af de andre ?

Men spørg måske er der en god forklaring og så er det træls at gå og være ked af det .

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg vil ikke gå imod min mand's ønske og spørge, jeg må respektere hans ønske, det er jo hans far.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.