Søge hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal ringe til lægen eller ej. 

For historie:

Vi har et barn sammen som blev lave i 5 cyklus. 

Vi gik igangværende med pb2 maj 2015. Det lykkedes efter 5 cyklus men endte i en sa i uge 10  i december. Siden har min cyklus været meget ustabil. Mellem 10 og 35 dage. Fik først mim mens i februar efter saen. 

I denne cyklus havde jeg pletblødning fra dag 21-24. Nu er jeg på cd 37. Hvis pletblødning en ikke tæller som mens. Har fået negativ test siden mandag til i dag

Jeg er usikker på om det er for tidlig at kontakte lægen. Nogen der har nogen råd? :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej

Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal ringe til lægen eller ej. 

For historie:

Vi har et barn sammen som blev lave i 5 cyklus. 

Vi gik igangværende med pb2 maj 2015. Det lykkedes efter 5 cyklus men endte i en sa i uge 10  i december. Siden har min cyklus været meget ustabil. Mellem 10 og 35 dage. Fik først mim mens i februar efter saen. 

I denne cyklus havde jeg pletblødning fra dag 21-24. Nu er jeg på cd 37. Hvis pletblødning en ikke tæller som mens. Har fået negativ test siden mandag til i dag

Jeg er usikker på om det er for tidlig at kontakte lægen. Nogen der har nogen råd? :/ 

Du kan godt kontakte lægen, men han siger højst sandsynligt du skal gennem udredning på en privat klinik fordi i har barn sammen. Men prøv og se om han kan gøre noget først.

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du kan godt kontakte lægen, men han siger højst sandsynligt du skal gennem udredning på en privat klinik fordi i har barn sammen. Men prøv og se om han kan gøre noget først.

Men er der ikke nogle ting lægen kan kontrollere inden behandling? 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens. 

Er nu på cd dag 44. 

Er begyndt at får brunt udflåd her til eftermiddag. 

Har mest af alt bare lyst til at droppe projektet.  Det godt nok hårdt psykisk. 

Vi har nu forsøgt i 13 måneder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.