2 spørgsmål: hvordan barberer I jer glatte og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.955 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Måske nogle lidt mærkelig og meget personlige spørgsmål men håber nogen har lyst til at svare alligevel

jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan I sørger for at der er glat forneden? Som i helt glat. Kæresten er endelig begyndt at gå ned på mig efter jeg har været gravid og født og for pokker hvor var det dejligt at mærke igen! Men er sgu lidt i tvivl om jeg bliver helt glat når jeg barberer (kan bedst li det sådan) ønsker ikke han får hår i munden når han endelig er begyndt på det igen 

Og igår oplevede jeg under sex hvor jeg gav ham et blowjob i 69' stilling at han virkelig nød den måde jeg gjorde det på, jeg gjorde noget jeg ikke plejer - jeg plejer at slikke og røre og det syntes han er dejligt, helt ubevidst sugede jeg så også igår sådan virkelig sugede og han bad mig gøre det endnu mere - er det noget jeres fyre også kan li? Det sendte virkelig min kæreste i himlen og er utrolig overrasket over den effekt det havde! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Måske nogle lidt mærkelig og meget personlige spørgsmål men håber nogen har lyst til at svare alligevel

jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan I sørger for at der er glat forneden? Som i helt glat. Kæresten er endelig begyndt at gå ned på mig efter jeg har været gravid og født og for pokker hvor var det dejligt at mærke igen! Men er sgu lidt i tvivl om jeg bliver helt glat når jeg barberer (kan bedst li det sådan) ønsker ikke han får hår i munden når han endelig er begyndt på det igen 

Og igår oplevede jeg under sex hvor jeg gav ham et blowjob i 69' stilling at han virkelig nød den måde jeg gjorde det på, jeg gjorde noget jeg ikke plejer - jeg plejer at slikke og røre og det syntes han er dejligt, helt ubevidst sugede jeg så også igår sådan virkelig sugede og han bad mig gøre det endnu mere - er det noget jeres fyre også kan li? Det sendte virkelig min kæreste i himlen og er utrolig overrasket over den effekt det havde! 

Hvis jeg skal være helt glat (er jeg sjældent, da jeg egentlig synes det er lidt for "barn-agtigt"), så klipper jeg først hårene rimelig korte med en trimmer. Så går jeg i bad og bruger en bodyscrub til at eksfoliere området der skal barberes. Bagefter putter jeg barberskum på, og lader det gerne sidde 2-3 minutter inden jeg går i gang. - Det hjælper hårene til at blive lidt blødere, og bliver derved nemmere at barbere. Jeg bruger altid en god skraber med helt skarpe blade. - Som regel helt nye, når det i skridtet jeg barberer. Jeg barberer mod hårenes groretning og skyller skraberen i varmt vand mellem hvert skrab. Når jeg er færdig smører jeg mig gerne med aloe vera for at passe på huden, og når det er trængt ind i huden, får den en god creme, eller lidt olie. 
Og oplever jeg at mange mænd egentlig synes det er ret frækt når man har bare lidt, trimmet hår dernede

Ja, jeg tror ikke jeg har oplevet en fyr der ikke synes det var fedt hvis man suger lidt under et blowjob Men ellers så veksle lidt mellem sug, slik og tage den dybt ind. Det plejer at hitte

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym

Jeg er altid glat.. Det er nu mere for min egen skyld da jeg hader følelsen af hår i skridtet..

jeg barbere mig bare med en skraber. Går i varmt bruse bad og efter lidt tid under det varme vand barbere jeg mig.. Kan anbefale at sidde på toilettet der kan man komme bedre til visse steder..

min mand elsker også når jeg suger fast.. Men det skal være på rette tid.. Han skal være godt oppe og opvarmet først.. 

Anmeld Citér

12. juni 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hej 

Her barbere jeg mig sjældent helt glat, da jeg føler mig alt for lille-pige-agtig, men når det så er sagt, så skal den gøres glat ved sådan en "Down under"  

Jeg bruger engangsskrabere  (med 3 blade), og så bruger jeg parfumefri balsam som 'barberskum". Synes det fungere super godt 

Anmeld Citér

12. juni 2016

rytteriet

Bliv vokset. 

Hvorfor ville han ikke slikke fisse da du var gravid?

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Hjemme ved os bliver vi vokset, super nemt og slet ingen hår ,

det skulle i prøve glat 4-5 uger af gangen.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar  jeg fik ikke helt svar på mit spørgsmål så vil lige omformulere det - jeg mener hvordan bliver I helt glatte imellem skamlæberne f.eks. Jeg har (undskyld detaljerne) altid hår siddende imellem lårerne og skamlæberne (kan selvfølgelig fjerne en del men synes det er svært at barbere det hele væk da der ikke rigtig er plads til skraberen imellem mine fingre som jo sørger for jeg kan se hvad jeg laver  

Til dem der bliver vokset: bliver det også gjort helt inde ved skamlæberne? Det dur det desværre ikke på mig da jeg ikke kan tåle det men vil stadig gerne høre om det bare er fuldstændig smooth efter sådan en omgang 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

rytteriet skriver:

Bliv vokset. 

Hvorfor ville han ikke slikke fisse da du var gravid?

Det blev desværre ikke til så meget sex under graviditeten da jeg var meget hårdt ramt af kvalme fra start til slut og jeg frabad mig sådan en tur downunder da jeg havde rigtig meget udflåd 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Tak for svar  jeg fik ikke helt svar på mit spørgsmål så vil lige omformulere det - jeg mener hvordan bliver I helt glatte imellem skamlæberne f.eks. Jeg har (undskyld detaljerne) altid hår siddende imellem lårerne og skamlæberne (kan selvfølgelig fjerne en del men synes det er svært at barbere det hele væk da der ikke rigtig er plads til skraberen imellem mine fingre som jo sørger for jeg kan se hvad jeg laver  

Til dem der bliver vokset: bliver det også gjort helt inde ved skamlæberne? Det dur det desværre ikke på mig da jeg ikke kan tåle det men vil stadig gerne høre om det bare er fuldstændig smooth efter sådan en omgang 

Har du prøvet sugaring? Det reagerer din hud nok anderledes på - det er bare en varm sukkermasse, som de bruger på samme måde som voks. Og ja, de tager alt, hvis du beder dem - skamlæberne, anus, you name it. Og hvis der er få små hår, de ikke kan få med, så tager de pincetten til sidst (ved mig som regel 5 små fine hår).

Hvis du bor i nærheden, kan jeg anbefale Hellerup Laserklinik.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bruger også bare skraberen på de ydre skamlæber. Stiller mig med den ene fod på toilettet og bukker mig forover så jeg kan se hvad jeg laver. Det giver lidt mere plads at arbejde på, og så er det nok lige et strække huden med en enkelt finger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.