Anonym skriver:
Hej 
Måske nogle lidt mærkelig og meget personlige spørgsmål men håber nogen har lyst til at svare alligevel
jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan I sørger for at der er glat forneden? Som i helt glat. Kæresten er endelig begyndt at gå ned på mig efter jeg har været gravid og født og for pokker hvor var det dejligt at mærke igen! Men er sgu lidt i tvivl om jeg bliver helt glat når jeg barberer (kan bedst li det sådan) ønsker ikke han får hår i munden når han endelig er begyndt på det igen 
Og igår oplevede jeg under sex hvor jeg gav ham et blowjob i 69' stilling at han virkelig nød den måde jeg gjorde det på, jeg gjorde noget jeg ikke plejer - jeg plejer at slikke og røre og det syntes han er dejligt, helt ubevidst sugede jeg så også igår sådan virkelig sugede og han bad mig gøre det endnu mere - er det noget jeres fyre også kan li? Det sendte virkelig min kæreste i himlen og er utrolig overrasket over den effekt det havde! 
Hvis jeg skal være helt glat (er jeg sjældent, da jeg egentlig synes det er lidt for "barn-agtigt"), så klipper jeg først hårene rimelig korte med en trimmer. Så går jeg i bad og bruger en bodyscrub til at eksfoliere området der skal barberes. Bagefter putter jeg barberskum på, og lader det gerne sidde 2-3 minutter inden jeg går i gang. - Det hjælper hårene til at blive lidt blødere, og bliver derved nemmere at barbere. Jeg bruger altid en god skraber med helt skarpe blade. - Som regel helt nye, når det i skridtet jeg barberer. Jeg barberer mod hårenes groretning og skyller skraberen i varmt vand mellem hvert skrab. Når jeg er færdig smører jeg mig gerne med aloe vera for at passe på huden, og når det er trængt ind i huden, får den en god creme, eller lidt olie.
Og oplever jeg at mange mænd egentlig synes det er ret frækt når man har bare lidt, trimmet hår dernede 
Ja, jeg tror ikke jeg har oplevet en fyr der ikke synes det var fedt hvis man suger lidt under et blowjob
Men ellers så veksle lidt mellem sug, slik og tage den dybt ind. Det plejer at hitte 
Anmeld
Citér