Ikke for de satte:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
3 svar
5 synes godt om
12. juni 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen. Jeg lider af sygdomsangst, og er derfor anonym... Det styrre min hvordan totalt, men har heldigvis en god psykolog og læge. Er konstant sikker på, at jeg r syg. Hader OCD!!

og nu til det mærkeligste spørgsmål(med billede)

Lige efter en kop stærk kaffe, skal jeg på wc. Så er min afføring ofte grødet. Ikke altid pølleformet. Mere som en gang grød. Sådan har det egentlig altid været, når jeg får min morgenkaffe :-) medmindre jeg først kommer på wc senere på dagen. Så er det mere hårdt i det. Hvordan r jeres afføring typisk?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Må jeg forsigtigt (og med glimt i øjet) foreslå at du dropper morgenkaffen og snupper en time mere hos din psykolog?  

Det er ikke dine kræfter værd at spekulere over, og du skriver også at du godt ved at det er din sygdom, der er på spil...

Anmeld Citér

12. juni 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Godmorgen. Jeg lider af sygdomsangst, og er derfor anonym... Det styrre min hvordan totalt, men har heldigvis en god psykolog og læge. Er konstant sikker på, at jeg r syg. Hader OCD!!

og nu til det mærkeligste spørgsmål(med billede)

Lige efter en kop stærk kaffe, skal jeg på wc. Så er min afføring ofte grødet. Ikke altid pølleformet. Mere som en gang grød. Sådan har det egentlig altid været, når jeg får min morgenkaffe :-) medmindre jeg først kommer på wc senere på dagen. Så er det mere hårdt i det. Hvordan r jeres afføring typisk?

Stærk kaffe påvirker maven. Når du får grødet afføring efter en stærk kaffe fortæller sin krop dig at den ikke bryder sig om det. Så enkelt ..

Du er ikke syg og din mave reagere på en for stærk opstart på dagen. Drik the i stedet for eller lev med at få tynd afføring og irriteret mave efter morgenkaffen. Det er ikke bekymrende

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar. I har helt ret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.