Ømme bryster - hvornår holder det op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2016

Nakedasja

Ja som overskriften siger, hvornår holder ens bryster op med at være så ømme? 

Jeg er ca 10+5, og har haft ømme bryster siden jeg burde ha haft min menses hvid jeg ikke var gravid.. Altså ca 7 uger ... :-(( 

det er så slemt at jeg ikke kan holde ud ikke at have bh på og det gør så ondt når jeg tager den af..  er også nødt til at sove med sports bh.. :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Nakedasja

Slet ikke nogen, der har et bud?

Anmeld Citér

13. juni 2016

Diosa85

Nakedasja skriver:

Slet ikke nogen, der har et bud?

Det er meget individuelt fra person til person. For nogen er det slemt for andre er der ingenting. Det samme med kvalmen. Nogle har den hele graviditeten, andre i starten, nogen i slutningen og andre slet ikke. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

MRS.Thomsen

Jeg havde ømme bryster fra ægløsning og frem til uge 10 ca. Kunne heller ikke sove på maven og levede i min sportsbh. Jeg kan anbefale ammesportsbh'ernr fra h&m de er meget behagelige og kan jo bruges senere også køb en størrelse med lidt ekstra plads, hvis dine bryster kommer til at vokse meget. 

Men som der bliver skrevet er det meget individuelt hvilke og hvor længe ens symptomer varer. Jeg havde konstant kvalme i 8 uger i streg, måske er du sluppet for det. Jeg synes næsten alle mine symptomer slappede af efter uge 14-15 stykker. God bedring og tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.