Udeblivende mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2016

NaUlHa

Nå jeg står i sen situation at min mens er ude blevet,  jeg opdagede det først da jeg var gået 2 dage over tid,  jeg har så taget en test som siger negativ,  den tog jeg i går.  Ville være 4+4 i dag hvis jeg er gravid. Hvilket jeg ikke tror jeg er. 

Jeg ved at hvis jeg er der,  skal det fjernes af personlige årsager og vil derfor gerne have en hurtig afklaring på hvorfor min mens ikke er kommet. Jeg tænker ikke rigtig over at jeg måske kan være gravid men selvfølgelig ligger det i baghovedet. Jeg har ikke været stresset eller ligende siden tilbage i marts måned. 

Hvad kan det ellers være der gør min mens udebliver?  

Tester i morgen igen for at være sikker på at det stadig er negativ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Butterfly

NaUlHa skriver:

Nå jeg står i sen situation at min mens er ude blevet,  jeg opdagede det først da jeg var gået 2 dage over tid,  jeg har så taget en test som siger negativ,  den tog jeg i går.  Ville være 4+4 i dag hvis jeg er gravid. Hvilket jeg ikke tror jeg er. 

Jeg ved at hvis jeg er der,  skal det fjernes af personlige årsager og vil derfor gerne have en hurtig afklaring på hvorfor min mens ikke er kommet. Jeg tænker ikke rigtig over at jeg måske kan være gravid men selvfølgelig ligger det i baghovedet. Jeg har ikke været stresset eller ligende siden tilbage i marts måned. 

Hvad kan det ellers være der gør min mens udebliver?  

Tester i morgen igen for at være sikker på at det stadig er negativ 

Jeg står selv lidt i samme situation.

Jeg er gået 3 dage over tid og har mens. smerter der kommer og går. Men tester negativ.

Dog vil jeg ikke have det fjernet hvis jeg er gravid.

Men hvis jeg ikke er gravid, vil jeg også gerne vide hvad det kan være. For jeg er hverken stresset eller noget.

Min kæreste og jeg er ikke igang med PB, så tænker ikke at det kan være pga. for mange tanker, for vil sige at jeg andre måneder har tænkt mere på om jeg var gravid end jeg gør nu.

Så følger lige med her 

Anmeld Citér

11. juni 2016

NaUlHa

Butterfly skriver:

Jeg står selv lidt i samme situation.

Jeg er gået 3 dage over tid og har mens. smerter der kommer og går. Men tester negativ.

Dog vil jeg ikke have det fjernet hvis jeg er gravid.

Men hvis jeg ikke er gravid, vil jeg også gerne vide hvad det kan være. For jeg er hverken stresset eller noget.

Min kæreste og jeg er ikke igang med PB, så tænker ikke at det kan være pga. for mange tanker, for vil sige at jeg andre måneder har tænkt mere på om jeg var gravid end jeg gør nu.

Så følger lige med her 

Jeg har lige mødt min kæreste og jeg har overhovedet ikke skænket graviditet en tanke før jeg opdagede at jeg var gået over tid.  Har en i forvejen og dengang tænkte jeg hver måned på om jeg var gravid. 

Jeg burde heller ikke være det,  min kæreste og jeg har brugt kondom hver gang og det er ikke sprunget eller lignede,  en enkelt gang er stå af i Roskilde blevet brugt men det har været 5-7 dage før æl :s

Men tænker og kontakter længen mandag for at høre om jeg evt kan få taget en blodprøve  

Anmeld Citér

11. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er helt normalt at ens cyklus forskubbes. Det behøver ikke være grund til bekymring. Der kan være mange grunde til det, ægløsning kræver sammenspil af mange forskellige hormoner, som hvis forstyrres, kan forårsage at det hele forskubbes. Det kan være stress, men også angst, vægttab- eller øgning, ændring i døgnrytme, medicin, sygdom og så videre... (dog ikke fordi man tænker for meget over det...)

Det sker også at man helt springer en hel cyklus over. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Butterfly

NaUlHa skriver:

Jeg har lige mødt min kæreste og jeg har overhovedet ikke skænket graviditet en tanke før jeg opdagede at jeg var gået over tid.  Har en i forvejen og dengang tænkte jeg hver måned på om jeg var gravid. 

Jeg burde heller ikke være det,  min kæreste og jeg har brugt kondom hver gang og det er ikke sprunget eller lignede,  en enkelt gang er stå af i Roskilde blevet brugt men det har været 5-7 dage før æl :s

Men tænker og kontakter længen mandag for at høre om jeg evt kan få taget en blodprøve  

Så burde du ikke være gravid nej, hvis I har brugt kondolerer hver gang.

Min kæreste og jeg har aldrig brugt kondolerer, men da der ikke er sket noget indtil videre, tænker jeg at vi har svært ved at blive gravide. Men det kan være det er sket nu, siden min mens. ikke er dukket op, men det kan også være det driller. Gjorde min cyklus nemlig i november, ellers har den været regelmæssigt siden jeg smed mine p-piller sidste år i juli 

Men god idé og kontakte lægen, han må kun svare på hvad der sker

Anmeld Citér

11. juni 2016

Butterfly

Butterfly skriver:

Så burde du ikke være gravid nej, hvis I har brugt kondolerer hver gang.

Min kæreste og jeg har aldrig brugt kondolerer, men da der ikke er sket noget indtil videre, tænker jeg at vi har svært ved at blive gravide. Men det kan være det er sket nu, siden min mens. ikke er dukket op, men det kan også være det driller. Gjorde min cyklus nemlig i november, ellers har den været regelmæssigt siden jeg smed mine p-piller sidste år i juli 

Men god idé og kontakte lægen, han må kun svare på hvad der sker

Kondolerer = kondomer * 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.