I dag har været en følelsesrutschetur...
Først en dejlig afslappet morgen herhjemme med Erik der først vågnede ved en 7-tiden og dejligt humør...
så aflevering i BH der også bare gik super godt :) han var hurtig klar til at sige farvel og lege med de andre..
Da vi kom hjem begyndte jeg at mærke lidt panik over at jeg skulle have prøve i opskæring i dag... den havde betydning for om jeg kunne komme på hovedforløb i august eller først til november hvis jeg ikke bestod...
Jeg fik læst lidt og fundet noget musik til turen på arbejde der hjælper mig med at finde ro...
Afsted på arbejde med stadig en del panik i kroppen men musikken hjælper mig med at få fundet lidt ro inden i...
Får skåret skinken og er næsten færdig da faglærer kommer...
Kommentar efterfølgende: "mere fart på, men alle udskæringer er ellers til et 12-tal..
Det sidste skriftlige jeg afleverede fik jeg et 10-tal for... der var nogle enkelte jeg ikke kunne svare på...
En god arbejdsdag og lukkevagt der gik godt med et godt tempo og tilpas med kunder...
Jeg står på Nørreport og der bliver kaldt ud at der er lidt forsinkelser pga personpåkørsel i Hvidovre...
Fair nok det sker desværre ret ofte så det kan jeg godt håndtere..
Så kan jeg se at de begynder at aflyse togene...
Jeg tager til Hovedbanen for at få bedre muligheder videre...
Nu hedder det så at ALLE toge til Roskilde er aflyst indtil videre...
okay men ofte så kan man stadig tage S-togene så jeg kan komme til Høje Tåstrup og så videre derfra...
Nix de er også aflyst mellem Valby og Glostrup...
Følte lidt panikken brede sig igen... følte mig ret fanget...
Løsningen blev at jeg tog et S-tog til Solrød Strand og så hentede kæresten og sønnen mig der...
Så jeg nåede hjem omkring klokken 22....
tog afsted i formiddags klokken 10.20...
Heldigvis har jeg fri i denne weekend og næste uge så kan lige nå at koble lidt fra inden jeg igen skal være afhængig af offentlig transport...