Testliste juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Mortil2piger18

Jeg har testdag imorgen men har testet svagt positiv Idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Anonym

Mor til Freia <3 skriver:

Øv! 

Så  kom mens

øv øv 

Knus My dream pb 2

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym

My dream pb 2

Jeg prøver at smug teste i morgen. Har ikke mulighed for at teste hele ugen 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Mor til F

Så  er der  vel  ikke  andet  at  gøre, end  at krydse fingre  for, at 8. cyklus er lykkens  gang  ��

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

My dream pb 2

Jeg prøver at smug teste i morgen. Har ikke mulighed for at teste hele ugen 

Helt negativ :\

Anmeld Citér

16. juli 2016

Maalene

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg har testdag imorgen men har testet svagt positiv Idag 

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Spireren

Ej der er lang tid endnu... 2+6 idag forhåbentligt... vil prøve at teste 3+2... men ved godt chancerne for at den viser positiv er lille men er bare nød til at prøve kan simpelthen ikke vente...

3 dage tilbage...

Anmeld Citér

24. juli 2016

Spireren

Spireren skriver:

Ej der er lang tid endnu... 2+6 idag forhåbentligt... vil prøve at teste 3+2... men ved godt chancerne for at den viser positiv er lille men er bare nød til at prøve kan simpelthen ikke vente...

3 dage tilbage...

Først testdag i morgen, men efter en lang weekend med Vorbasse og 30 års fødselsdag var jeg lige nød til at tage en lille test i dag... 

Gæt engang... den er positiv... jeg er så lykkelig... kan slet ikke få armene ned... 3+6...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juli 2016

H89

Spireren skriver:

Først testdag i morgen, men efter en lang weekend med Vorbasse og 30 års fødselsdag var jeg lige nød til at tage en lille test i dag... 

Gæt engang... den er positiv... jeg er så lykkelig... kan slet ikke få armene ned... 3+6...

Wuhuuu tillykke. Hvor er det vildt... ligger du de nye test's du tager herind så vi kan følge? (hvis du altså tager flere) Jeg skal også teste 3 + 6 på tirsdag

Anmeld Citér

24. juli 2016

Spireren

H89 skriver:

Wuhuuu tillykke. Hvor er det vildt... ligger du de nye test's du tager herind så vi kan følge? (hvis du altså tager flere) Jeg skal også teste 3 + 6 på tirsdag

Jeg har planer om at tage en mere omkring 4+4 for at se om der er en udvikling... jeg skal nok ligge billede af den ind... det er på fredag jeg tester igen...

Tror jeg kommer til at have nerverne ude på tøjet indtil jeg kommer forbi uge 7+... mistede i maj i uge 7+ og blødte i 6 uger og en dag... så  og at den bliver den her gang...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.