Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2016

Anonym trådstarter

Hejsa, 

Jeg er efter egne beregninger 4+4 i dag, og fik i går taget blodprøve hos lægen som viste hcg tal på 129, da jeg i april havde en SA, på nogenlunde samme tidspunkt er jeg selvfølgelig meget nervøs lige nu, og tænker alle de tanker jeg ikke skal. 

Jeg har nu googlet frem og tilbage men bliver ikke rigtig klogere, så jeg håber at der er nogle herinde der har lidt forstand på det og kan hjælpe mig til at blive klogere på om det er højt, lavt eller normalt med HCG på 129 målt 4+3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen med forstand på HCG tal? 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hejsa, 

Jeg er efter egne beregninger 4+4 i dag, og fik i går taget blodprøve hos lægen som viste hcg tal på 129, da jeg i april havde en SA, på nogenlunde samme tidspunkt er jeg selvfølgelig meget nervøs lige nu, og tænker alle de tanker jeg ikke skal. 

Jeg har nu googlet frem og tilbage men bliver ikke rigtig klogere, så jeg håber at der er nogle herinde der har lidt forstand på det og kan hjælpe mig til at blive klogere på om det er højt, lavt eller normalt med HCG på 129 målt 4+3 

Ud fra hvad jeg kan se i denne tabel, lyder det rigtig godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juni 2016

Maalene

Ud fra de skemaer, som findes på forskellige sites, er der virkelig store udsving i HCG tallene... Har fundet et skema, og her må du jo være ca. 18 dage efter befrugtning, så dit tal er nok i den lave ende - men stadig inden for normalen 

Kan virkelig godt forstå du er nervøs ovenpå din SA (har selv været der) - men tror også du skal passe på ikke at hænge dig for meget i tallene, for ingen grund til at fylde hovedet med unødige bekymringer, men ved godt hvor svært det er  Alt held og lykke til dig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym

Det er i den lave ende da man helst ser tallet hedder 100 i 4+0 med en fordobling hver 48.time

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

Du kan sagtens være en af dem, der producerer HCGen meget langsomt. Vent og se på den næste blodprøve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.