Min datter skal have lagt dræn, hvilket jeg ikke er tryg ved. Hun har det sidste års tid haft væske på ørerne on/off. Hun har gået hos en ørelæge, som har sagt, at der har været udvikling i det i den positive retning, og at hun nok slap. Nu har hun så været ved en anden, som har sagt, at nu er tiden inde til dræn. Så det kom ret meget bag på os, og vi er faktisk i tvivl.
Jeg vil meget gerne høre om oplevelser med dræn positive/negative og argumenter for/imod. 
Jeg fik dræn et par gange som lille. Det hjalp desværre ikke på mig, de faldt hurtigt ud og ingen virkning. Det hsr resulterer i arvæv i ørene som giver lidt nedsat hørelse, medt på det ene øre. Men ikke noget vildt og voldsomt. Jeg var næsten helt døv da jeg havde væsken. Men de var også nødt til at springe min trommehinder til sidst. Der var en dag hvor jeg skreg, fik et tryk i ørene - væsken forsvandt om kommer kun efter en forkølelse nu
.
Min søster fik lagt dobbelt dræn dom lille, det faldt ud for nogle år siden da hun var 20 - og det havde virkning oå hende .
Jeg er af sen mening, at det er best at forsøge hvis ens bane er meget påvirket, f.eks. Hyppige betændelser osv, så ville det være forsøget værd. Men du skal nok snakke med dem om, en anden læge har sagt spdan
Anmeld
Citér