Hvordan med barsel på kontanthjælp/uddannelseshjæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der ved hvordan det er med det barsel på kontanthjælp/uddannelseshjælp?

Jeg ved at man har 4 uger barsel før fødslen som mor, men hvem skal jeg kontakte for at sige ''det og det tidpunkt går jeg på barsel og så og så længe vare den''

Min kæreste og jeg er ved at finde ud af hvordan vi skal opdele forældrebarslen. (han er også på kontanthjælp)

Vi ved bare ikke hvem man skal kontakte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der ved hvordan det er med det barsel på kontanthjælp/uddannelseshjælp?

Jeg ved at man har 4 uger barsel før fødslen som mor, men hvem skal jeg kontakte for at sige ''det og det tidpunkt går jeg på barsel og så og så længe vare den''

Min kæreste og jeg er ved at finde ud af hvordan vi skal opdele forældrebarslen. (han er også på kontanthjælp)

Vi ved bare ikke hvem man skal kontakte.

Det er din sagsbehandler . Jeg skulle først dvare efter fødslen hvor længe jeg ville have min barsel, men det er ko fordi det først er det du kantage de 46 uger fra . Men du siger bare hvornår du har termin så barsel 4 uger før, og sp siger hun om du skal lontakte hende efyer fødslen .

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Det er din sagsbehandler . Jeg skulle først dvare efter fødslen hvor længe jeg ville have min barsel, men det er ko fordi det først er det du kantage de 46 uger fra . Men du siger bare hvornår du har termin så barsel 4 uger før, og sp siger hun om du skal lontakte hende efyer fødslen .

Okay tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.