Hjælp! Efter æg oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjælp! Æggeplægning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.999 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2016

Rosen123

Jeg'har fået en fin æg op i fredags d.3 juni og nr to i fryseren, skal tage blodprøve på tirsdage d.14 juni, om det er positivt eller negativt. jeg har været på Manapur behandling i 10 dage inden før ægudtagning og en dage før ægoplæg tog jeg så ovitrille sprøtning, jeg fik ømme bryster hård og de blev større, fik indimellem ondt underlivet og ondt lænden ligesom mens smerter og det har jeg så stadigvæk.. Mon det er al den birvikninger hormoner eller måske tegn på gravitet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

CR

Rosen123 skriver:

Jeg'har fået en fin æg op i fredags d.3 juni og nr to i fryseren, skal tage blodprøve på tirsdage d.14 juni, om det er positivt eller negativt. jeg har været på Manapur behandling i 10 dage inden før ægudtagning og en dage før ægoplæg tog jeg så ovitrille sprøtning, jeg fik ømme bryster hård og de blev større, fik indimellem ondt underlivet og ondt lænden ligesom mens smerter og det har jeg så stadigvæk.. Mon det er al den birvikninger hormoner eller måske tegn på gravitet.

Ja det er eftervirkninger til behandlingen. 

Får du crinone eller lutinus nu? Det giver også ømme bryster og graviditets symptomer. Men det kan også være kroppen der laver rigtige symptomer på graviditet 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Rosen123

Jeg får lutinus 3 gange dagligt indtil på tirsdag hvor jeg skal tage blodprøve om jeg er gravid eller ej. må håbe jeg er gravid�� Men jeg tog så en gravitet test igår og i forgårs om eftermiddag bare for sjovs skyld jeg ved det var dumt gjort, men den viste negativt�� 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Rosen123

Hvad med dig er du i behandling 

Anmeld Citér

11. juni 2016

CR

Rosen123 skriver:

Jeg får lutinus 3 gange dagligt indtil på tirsdag hvor jeg skal tage blodprøve om jeg er gravid eller ej. må håbe jeg er gravid�� Men jeg tog så en gravitet test igår og i forgårs om eftermiddag bare for sjovs skyld jeg ved det var dumt gjort, men den viste negativt�� 

Ok.

Ja det har nok været for tidligt at teste. Så krydser fingre for dig 

Lige nu venter jeg.

Men har tidligere været igennem den store tur, men med en eks. Hvor der ikke komedie noget ud af det, men hans sød var også næsten lige 0. De snakkede om donor allerede fra start.

Anmeld Citér

11. juni 2016

Rosen123

Mange tak�� Okay hvad med nu din situation 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Rosen123

Altså hvad venter du på 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Rosen123

Jeg krydser finger også for dig

Anmeld Citér

11. juni 2016

123.

Rosen123 skriver:

Kan desværre ikke give dig et svar, men jeg skal ha lagt æg op her den 24/25. Så du må gerne lige skrive hvis det har været et tegn på gravidtet <3

Anmeld Citér

14. juni 2016

Rosen123

Hej desværre blev det negativt er ikke gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.