Djurs sommerland og tidlig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.253 visninger
11 svar
5 synes godt om
10. juni 2016

Mo9ca

Vi skal i djurs sommerland d.19/6 og min søster og hendes familie skal også med. De ved ikke at jeg er gravid og det får de først at vide efter nf. skanningen. Mit spørgsmål går på om den lille kan tage skade derinde, hvis jeg skulle prøve nogle af forlystelserne. Jeg tænker især på de forlystelser hvor man bliver spændt fast. Jeg er 9+6 henne på dagen hvor vi skal derud.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

Mortil2+

Mo9ca skriver:

Vi skal i djurs sommerland d.19/6 og min søster og hendes familie skal også med. De ved ikke at jeg er gravid og det får de først at vide efter nf. skanningen. Mit spørgsmål går på om den lille kan tage skade derinde, hvis jeg skulle prøve nogle af forlystelserne. Jeg tænker især på de forlystelser hvor man bliver spændt fast. Jeg er 9+6 henne på dagen hvor vi skal derud.

Mvh. Monica

Først et stort tillykke ;-)

I LEGO land ved jeg, at de ved flere af deres forlystelser har skilte stående, med at gravide frarådes.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Flødebollen

Mo9ca skriver:

Mvh. Monica

Jeg ville personligt holde mig fra forlystelserne, hvor man fraråder gravide at køre med. Ring evt derop på forhånd og forhør dig, så du kan vælge dem fra inden og have gode undskyldninger klar

Anmeld Citér

10. juni 2016

Ammi

Hej

Vi var der lige i sidste weekend. Der står ved flere af forlystelserne at man ikke må være gravid. Selv nogle af småbørnsforlystelserne.

Jeg blev spurgt om jeg var gravid inden jeg skulle op i traktorerne. Så tror ikke der er så mange forlystelser du vil kunne prøve. Men prøv at ring og hør ad for at være på den sikre side.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mo9ca

Jeg prøver at ringe derud i morgen for at høre  ad. For jeg vil selvfølgelig ikke tage nogle chancer med det lille liv.

Tak for svar de damer

Anmeld Citér

10. juni 2016

stm2812

Mo9ca skriver:

Mvh. Monica

Jeg mener helt bestemt du kan se det på hjemmesiden, så slipper du for at ringe

Anmeld Citér

10. juni 2016

Bb2015

Hej med dig! 

Tillykke med graviditeten! Under min graviditet var jeg indenfor første trimester i Legoland hvor kun min svigerfar og svigermor vidste noget om graviditeten og resten vidste intet. Min svigerfar er læge så jeg spurte selvfølgelig ham til det samme og han sagde at det kunne jeg altså godt og jeg prøvede da også flere ting, bl.a polar Expressen uden der skete en hujende fis med babyen i maven 

Tror skiltene som advarer gravide mest er til de lidt større maver eller hvis der kommer nogle slag/opbremsninger i maveregionen. Jeg ville undersøge på deres hjemmeside hvad der står om graviditet og forlystelser eller ringe hvis jeg stadig var meget i tvivl. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mo9ca

Jeg har lige sendt en mail til DS for at høre hvad de siger. Jeg skrev bl.a. til dem at min mave slet ikke er begyndt at vokse endnu. Så må jeg høre dem ad. Ellers er jeg tvunget til at lyve overfor mine børn og min søster og hendes familie. Det vil jeg hade at skulle være nødt til.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mor1986

Da jeg var gravid i efteråret prøvede jeg flere af tingene. Dog ikke de vilde men dem havde jeg alligevel ikke prøvet. Men var både i Rio grande og solguden. Ja også traktor. Jeg tror jeg hat læst skiltene som gravid med mave på

Anmeld Citér

10. juni 2016

M (:

Da jeg ventede min første var jeg også i Djurs med min søster (som intet vidste. Jeg var 8-10 uger henne). Jeg prøvede tingene som jeg ellers ville have gjort, men var opmærksom på at holde igen med armene i de forlystelser, der kunne give slag i maven (eks. piraten). Jeg læser skiltene som, at man ikke må være gravid med mave. Jeg ville nok ikke have prøvet noget fra uge 15-20 stykker. Men i uge 9 turde jeg godt løbe risikoen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.