Bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg er idag 4+6, og jeg har virkelig aldrig oplevet at have mere end et par små bumser før.. Men nu har jeg virkelig mange! Og de er store..  Er der andre der har haft det i deres graviditet, og i så fald - hvornår blev jeres hud normal igen? 

Ved det er hormoner, men gud hvor er det træls at føle sig slasket, træt, utilpas og have bumser overalt i ansigtet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er idag 4+6, og jeg har virkelig aldrig oplevet at have mere end et par små bumser før.. Men nu har jeg virkelig mange! Og de er store..  Er der andre der har haft det i deres graviditet, og i så fald - hvornår blev jeres hud normal igen? 

Ved det er hormoner, men gud hvor er det træls at føle sig slasket, træt, utilpas og have bumser overalt i ansigtet 

Min søn er 10 måneder og jeg kæmper stadig med huden efter graviditeten

Anmeld Citér

10. juni 2016

FrkLarsen

Et i samme båd her 

Har aldrig bumser, men nu er jeg proppet med en masse små bumser i panden 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Et i samme båd her 

Har aldrig bumser, men nu er jeg proppet med en masse små bumser i panden 

Det er virkelig træls  især når man aldrig har haft det før, og ikke føler sig sådan vildt tiltrækkende i forvejen med alle de symptomer  Håbede virkelig på sådan et "det forsvinder i uge ?" Svar 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søn er 10 måneder og jeg kæmper stadig med huden efter graviditeten

Åh nej.. Så er det vidst en langvarig process  øv hvor er det surt.. Håbede sådan på et "det forsvinder i uge ?" Svar 

Anmeld Citér

10. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har heller ikke normalt uren hud, men under graviditeten og i de første måneder efter fødslen havde jeg også konstant bumser, og så forsvandt det pludselig. 

Men du kommer langt med sund kost, masser af vand og en god hudplejerutine.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Åh nej.. Så er det vidst en langvarig process  øv hvor er det surt.. Håbede sådan på et "det forsvinder i uge ?" Svar 

Det er jo meget individuelt hvordan ens hud reagerer og arter sig. Kan jo godt være det går hurtigere for dig

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg har heller ikke normalt uren hud, men under graviditeten og i de første måneder efter fødslen havde jeg også konstant bumser, og så forsvandt det pludselig. 

Men du kommer langt med sund kost, masser af vand og en god hudplejerutine.

Det er nok meget normalt, men øv det er surt  jeg er kosmetolog, så jeg prøver alt hvad jeg kan. Spiser meget sundt og træner meget, min mand er personlig træner  men det er nok den måde min krop reagere på baby. Har aldrig været gravid før, så der sket mange nye ting 

Anmeld Citér

10. juni 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Det er virkelig træls  især når man aldrig har haft det før, og ikke føler sig sådan vildt tiltrækkende i forvejen med alle de symptomer  Håbede virkelig på sådan et "det forsvinder i uge ?" Svar 

Ha ha, jeg er 12+5, og mindre er det aldeles ikke blevet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.