Graviditets test :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juni 2016

Anonym trådstarter

Ej det er så pinligt at spørge om,  især når man allerede har et barn. Men kan altså ikke huske så meget omkring alt det test halløj 

Når man tester mens man er 4+2 er der så sikkert at testen står ud hvis man er gravid? 

Altså jeg ved at hvis du tester uge 3+ så kan du risikere at få falsk negativ men gælder det når man er gået over tid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Ej det er så pinligt at spørge om,  især når man allerede har et barn. Men kan altså ikke huske så meget omkring alt det test halløj 

Når man tester mens man er 4+2 er der så sikkert at testen står ud hvis man er gravid? 

Altså jeg ved at hvis du tester uge 3+ så kan du risikere at få falsk negativ men gælder det når man er gået over tid? 

Ja det gælder også når man er over tid. Nogle tester positivt tidligt, andre  lidt el. noget senere.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

9. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det er bestemt ikke sikkert nej. Personligt var jeg næsten 5+ før jeg testede positivt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.