Brystreduktion+løft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg overvejer brystreduktion. Jeg er ung kvinde på 23 år med 2 børn. Er 75 kg 175 høj og bruger 70J i bh str. Mine patter hænger og bliver tunge og gøre ondt foroven nå jeg tager bh af. Har ondt i nakke/skuldre. Jeg overvejer at gå til min læge med mine tanker da jeg ikke har råd til en operation på min SU. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg overvejer brystreduktion. Jeg er ung kvinde på 23 år med 2 børn. Er 75 kg 175 høj og bruger 70J i bh str. Mine patter hænger og bliver tunge og gøre ondt foroven nå jeg tager bh af. Har ondt i nakke/skuldre. Jeg overvejer at gå til min læge med mine tanker da jeg ikke har råd til en operation på min SU. 

Jeg ved ikke om du søger personlige erfaringer, men vil da helt klart anbefale dig at kontakte din læge. Min svigerinde fik foretaget en reduktion for et par år siden på grund af nakke- og rygsmerter. Hun blev henvist uden problemer af lægen og det har helt klart øget hendes livskvalitet. 

Held og lykke! 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Gå til din læge og forhør dig ad. Store bryster kan være meget invaliderende - både psykisk og fysisk. Men du skal være opmærksom på, at du muligvis vil blive bedt om at tabe dig lidt.

Og så vil jeg i øvrigt anbefale dig at vente til du er færdig mat at få børn hvis muligt

Anmeld Citér

9. juni 2016

Mynewlife

PUHK skriver:

Gå til din læge og forhør dig ad. Store bryster kan være meget invaliderende - både psykisk og fysisk. Men du skal være opmærksom på, at du muligvis vil blive bedt om at tabe dig lidt.

Og så vil jeg i øvrigt anbefale dig at vente til du er færdig mat at få børn hvis muligt

Tabe sig?  Hun vejer 75 kg. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Mynewlife skriver:

Tabe sig?  Hun vejer 75 kg. 

Jeg skrev muligvis. Hendes BMI er i den høje ende af normalen, og da det er en dyr operation, så er det min erfaring, at det offentlige gerne ser, at man prøver alle andre muligheder for at reducere problemet. Og afhængig af hendes kropstype, så kan man tabe en del brystmasse ved at tabe sig 5-10 kg.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige været til undersøgelse i det offentlige, jeg blev desværre afvist.

Der er bestemte krav, der skal være opfyldt for at få det gjort igennem det offentlige.(kan googles), men er ca:

Normalvægtig og sygeligt store bryster

eller

Et vægttab på minimum 15 bmi-enheder(der skal kunne dokumenteres), brystvorten skal hænge et vist antal cm fra kravebenet. En god bh må ikke kunne afhjælpe problemet. Der skal være fysiske gener(smerter, svamp m.v)

Jeg har så store smerter at jeg tager fast smertestillende og går til fysioterapeut. Har problemer med fugt, svamp og eksem. Det eneste punkt jeg ikke opfylder er de 15 bmi-enheder. Hvis jeg skal opfylde det, bliver jeg undervægtig.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til det selv. Jeg kan ikke engang få en bh der passer.

Min egen læge var helt sikker på at jeg kunne få det gennem det offentlige.

Jeg ville ønske at jeg kunne have skrevet noget positivt til dig. Og for blot få år siden var det lettere at få gratis operation. Det er næsten umuligt nu, hvis du ikke har fået gastric bypass, og på den måde tabt dig massivt.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil i øvrigt anbefale dig at gå ind på mylooks. Der kan du se før/efter billeder operation og få en idé om, hvordan dit resultat måske kan blive ved operation.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mynewlife

PUHK skriver:

Jeg skrev muligvis. Hendes BMI er i den høje ende af normalen, og da det er en dyr operation, så er det min erfaring, at det offentlige gerne ser, at man prøver alle andre muligheder for at reducere problemet. Og afhængig af hendes kropstype, så kan man tabe en del brystmasse ved at tabe sig 5-10 kg.

Ja ok :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.