Kan det virkelig passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

Tyro

Mo9ca skriver:

Så sikker som vi nu kan være. Jeg har været til ts. og den viste kun en enkelt. Så det går vi ud fra.

Okay, er det godt eller skidt, hvis I fik tvillinger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Mo9ca

Tyro skriver:

Okay, er det godt eller skidt, hvis I fik tvillinger? 

Både godt og skidt. Selvom vi har pladsen så tror jeg det vil tære for meget på mig hvis vi fik tvillinger. I hvert fald det første år. Omvendt ville de have hinanden. Den jeg venter er en efternøler og de to jeg har er seudotvillinger.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Tyro

De vil ikke tage blodprøver på mig inde ved lægen, før jeg er længere henne. Hun sagde at hvis testen siger positiv, så er den positiv, så må vi bare vente og se.. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mo9ca

Tyro skriver:

De vil ikke tage blodprøver på mig inde ved lægen, før jeg er længere henne. Hun sagde at hvis testen siger positiv, så er den positiv, så må vi bare vente og se.. 

Åh ja, den ventetid. Det er altid det værste de første 12 uger. Der er ikke andet for end at slå koldt vand i blodet og lade tiden gå indtil du skal til nf. skanning.

Held og lykke med graviditeten.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

10. juni 2016

Tyro

Mo9ca skriver:

Åh ja, den ventetid. Det er altid det værste de første 12 uger. Der er ikke andet for end at slå koldt vand i blodet og lade tiden gå indtil du skal til nf. skanning.

Held og lykke med graviditeten.

Mvh. Monica

Ja. Jeg tager den mere med ro denne gang, men nu har jeg jo også erfaringen fra sidst, og ved hvad der kan ske og måske skal ske  

det er noget andet med kæresten, han virker mere nervøs end mig. 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.