Brystoperation - rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

Anonym trådstarter

Hvad er det lige rygning før/efter brystoperationen gør? Der står på hjemmesiderne man ikke må. Hvad er det ved smøgen der gør at man ikke må det? Nogen som ved det? Som selv er blevet opereret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Det har blandt andet noget at gøre med øget risiko for blodpropper og dårlig sårheling. Vævet får ikke samme mængde ilt og det vil påvirke det kosmetiske resultatet i negativ retning.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det har blandt andet noget at gøre med øget risiko for blodpropper og dårlig sårheling. Vævet får ikke samme mængde ilt og det vil påvirke det kosmetiske resultatet i negativ retning.

Men ved du hvad det er i cigaretten der gør det? Tjære? Nikotinen eller hvad er det?  

Jeg har nemlig kun en el-cigaret. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Men ved du hvad det er i cigaretten der gør det? Tjære? Nikotinen eller hvad er det?  

Jeg har nemlig kun en el-cigaret. 

Nikotin. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nikotin. 

Så hvis man ryger på el-cigeret uden nikotin er det ok?

Anmeld Citér

9. juni 2016

Tystys14

http://www.netdoktor.dk/tema/rygning/saar.htm

Selvom jeg normalt ikke ville sige at netdokoter er en valid kilde, så står der faktisk alt det rigtige her. Det er stort set det samme der står i mine Sygeplejebøger.  

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

Tystys14 skriver:

http://www.netdoktor.dk/tema/rygning/saar.htm

Selvom jeg normalt ikke ville sige at netdokoter er en valid kilde, så står der faktisk alt det rigtige her. Det er stort set det samme der står i mine Sygeplejebøger.  

Ved du så med el-cigeret uden nikotin?

Anmeld Citér

9. juni 2016

MyLove E

Det er som tidligere skrevet pga sårheling og og blodpropper. 

Jeg ville simpelthen stoppe med at ryge! (Har har selv været ryger i 10 år og stoppede dag fra dag, så jeg ved det kan lade sig gøre hvis man vil)

Skal du forstørres eller reduceres? Tænker at du får sådan en operation fordi af en god grund og så er det vel vigtigere end rygning? !

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

MyLove E skriver:

Det er som tidligere skrevet pga sårheling og og blodpropper. 

Jeg ville simpelthen stoppe med at ryge! (Har har selv været ryger i 10 år og stoppede dag fra dag, så jeg ved det kan lade sig gøre hvis man vil)

Skal du forstørres eller reduceres? Tænker at du får sådan en operation fordi af en god grund og så er det vel vigtigere end rygning? !

Men måske er der nogle ting jeg kæmper med, som gør det svært. Derfor jeg spørg med nikotinfri el-cigaret. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

MyLove E

Anonym skriver:

Men måske er der nogle ting jeg kæmper med, som gør det svært. Derfor jeg spørg med nikotinfri el-cigaret. 

Ja det ved jeg der kan være  Jeg ville hellere ikke lyde hellig. Men hvis det er nikotin fra, så er det vel det samme som at lade være?

Men jeg vil råde dig til at tage en snak med dem som skal opererer dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.