Så troede jeg lige den var der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

Anonym trådstarter

Hmm ��  

Jeg har haft led kvalme i 3 dage nu og bare haft det mærkeligt i kroppen har testedag imellem idag oh søndag 

Jeg tog en test imorges og der kom antydninger til streg nr 2 altså som i at farven samlede sig i den ene kant og jeg kunne se en meget meget utydelig streg.. 

Tror mit hoved fucker med mig for kiggede på den efter 4 timer igen også var min nr 2 streg væk og ingen farve omkring �� 

Bliver skøre i mit hoved 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Hmm ��  

Jeg har haft led kvalme i 3 dage nu og bare haft det mærkeligt i kroppen har testedag imellem idag oh søndag 

Jeg tog en test imorges og der kom antydninger til streg nr 2 altså som i at farven samlede sig i den ene kant og jeg kunne se en meget meget utydelig streg.. 

Tror mit hoved fucker med mig for kiggede på den efter 4 timer igen også var min nr 2 streg væk og ingen farve omkring �� 

Bliver skøre i mit hoved 

der mange teste der får en skyggestreg, inden for de 5 min eller efter, har selv oplevet at stegen er væk flere timer efter

Anmeld Citér

9. juni 2016

Liv_86

Vil bare sige at mine svage positive teste da jeg var 3+ der forsvandt stregen også efter de havde ligget flere timer. 

jeg er 6+0 i dag

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

den var der desværre ikke denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.