Andre med dum mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. juni 2016

marie_jon

efter jeg fødte min søn(5år siden) har jeg bøvlet med (UNDSKYLD) hård afføring. Det hjælper dog altid med en Kop kaffe hver morgen, og 2 1/2 L vand, når jeg husker det. Har været ved læge mange gange, og forsøger at følge hendes gode råd. Synes KUN MAGNESIA virker. Tager mellem 2 og 3 hver morgen,  Og det virker perfekt!! Absolut ingen problemer når jeg tager dem. Ville gerne prøve med noget kost som gør afføringen naturlig blød? Andre der har døjet med dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

marie_jon

marie_jon skriver:

efter jeg fødte min søn(5år siden) har jeg bøvlet med (UNDSKYLD) hård afføring. Det hjælper dog altid med en Kop kaffe hver morgen, og 2 1/2 L vand, når jeg husker det. Har været ved læge mange gange, og forsøger at følge hendes gode råd. Synes KUN MAGNESIA virker. Tager mellem 2 og 3 hver morgen,  Og det virker perfekt!! Absolut ingen problemer når jeg tager dem. Ville gerne prøve med noget kost som gør afføringen naturlig blød? Andre der har døjet med dette? 

��

Anmeld Citér

9. juni 2016

1974

jeg bøvle meget med min maven (fler år ) en til jeg gik på kur ..og holdt op med at spise gluten ...så virke den pludslig helt normal....

så efter fler undersøgler ..er sygehuset komme frem til jeg er intollerant(kan ikke stave til det )over for gluten 

så det kan du jo prøve i en 14 dags tid ,om der er nogen forskel for dig

Anmeld Citér

9. juni 2016

karivinc

Man får hård mave af at tage magnesium hver dag over en længere periode. Spis frugt og fiberrigt, det bør hjælpe på det.

Anmeld Citér

9. juni 2016

marie_jon

1974 skriver:

jeg bøvle meget med min maven (fler år ) en til jeg gik på kur ..og holdt op med at spise gluten ...så virke den pludslig helt normal....

så efter fler undersøgler ..er sygehuset komme frem til jeg er intollerant(kan ikke stave til det )over for gluten 

så det kan du jo prøve i en 14 dags tid ,om der er nogen forskel for dig

Rigtig rigtig god ide���� det vil jeg prøve! Hvilke gener havde du med maven?

Anmeld Citér

9. juni 2016

1974

jeg hade meget ofte ondt i maven ...skulle ofte på toliet ....oppustet maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.