Hjælp til ægløsningstest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. juni 2016

Iby1210

Hej. Vi har været i gang med PB efter at have mistet for ca.6 måneder siden. Da det ikke lykkedes for os endnu vil jeg prøve at tage ægløsningsteste,men ved ikke hvornår jeg skal tage dem hvis jeg har et cyklus på 25 dage?  Og på hvilke tidspunkter om dagen skal den testes? Håber nogle kan forklare

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

morseptember17

Jeg ville begynde 1 uge efter endt mens og så teste på eftermiddags urin :-) ikke morgen urin, det noget med at det er for koncentreret :-)

Anmeld Citér

9. juni 2016

Iby1210

Undskyld skrev forkert: skulle være hjælp til ægløsningstest 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Iby1210

PB-anonym skriver:

Jeg ville begynde 1 uge efter endt mens og så teste på eftermiddags urin :-) ikke morgen urin, det noget med at det er for koncentreret :-)

Hmm sidste måned oplevede jeg meget slimet udflåd allerede på 10.dagen så er lidt forvirret  den skal jo være koncentreret? Eller er jeg helt galt på den 

Anmeld Citér

9. juni 2016

LayLow

Den må ikke være koncentreret da da du så kan få forkert udslag og den kan blive positiv uden at være det 

jeg testede ved 10tiden hver dag og den første måned startede jeg en uge efter mens, men jeg har en cyklus på mindst 33... Når du tester, så læg samtidig mærke til din krop, så kan du måske næste måned mærke hvornår den er der uden test  må så indrømme jeg faktisk testede 2 gange om dagen da jeg nærmede mig den tid jeg ville mene det var tid, men der røg også nogle tests på den bekostning 

hvis du samtidig lægger mærke til udflåddet har du et godt udgangspunkt... Dog kan slimet komme 4-5 dage før ÆL 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Iby1210

LayLow skriver:

Den må ikke være koncentreret da da du så kan få forkert udslag og den kan blive positiv uden at være det 

jeg testede ved 10tiden hver dag og den første måned startede jeg en uge efter mens, men jeg har en cyklus på mindst 33... Når du tester, så læg samtidig mærke til din krop, så kan du måske næste måned mærke hvornår den er der uden test  må så indrømme jeg faktisk testede 2 gange om dagen da jeg nærmede mig den tid jeg ville mene det var tid, men der røg også nogle tests på den bekostning 

hvis du samtidig lægger mærke til udflåddet har du et godt udgangspunkt... Dog kan slimet komme 4-5 dage før ÆL 

Nå ok på den måde  tænker også nu gider jeg ikke bruge alt for mange penge på ægløsningsteste men ramme denne her gang  en pakke med Valmed (5stk) er rimelig tror jeg 

Anmeld Citér

9. juni 2016

LayLow

Jeg har været ret glad for dem fra billige teste og de har en okay pris... Anden cyklus var der bid hos os takket være testene, øje på slim og at mærke på min krop  men der havde jeg også sat mine forventninger helt ned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.