Hvor langt var I henne ved første jordmoder-besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2016

Novebaby

Jeg er idag 18+4 og skal først til mit første jordmoder-besøg om en uge. 

Jeg er andengangs-gravid, og jeg mener, at jeg var meget tidligere til mit første jordmoder-besøg, i min første graviditet.

Er det normalt at komme til sit første jordmoder-besøg, så langt henne i graviditeten? eller husker jeg helt forkert?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2016

Diosa85

Novebaby skriver:

Jeg er andengangs-gravid, og jeg mener, at jeg var meget tidligere til mit første jordmoder-besøg, i min første graviditet.

Er det normalt at komme til sit første jordmoder-besøg, så langt henne i graviditeten? eller husker jeg helt forkert?

Mener jeg var der første gang omkring uge 15 var ihvertfald ikke langt nok henne til at hun ville lytte efter hjertelyd

Anmeld Citér

8. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

første gang er det ved uge 15. Anden gang omkring uge 20 tror jeg nok. 

Søg på Google, undersøgelser i graviditet. Under billeder er der vist nok et skema med forskellen fra 1. Graviditet til 2. 

Anmeld Citér

8. juni 2016

MHB

Det er forskelligt fra Hospital til Hospital. På Skejby er første undersøgelse omkring 18-22 uge. Jeg har begge gange været afsted 20+ til første undersøgelse  

Anmeld Citér

9. juni 2016

MissTas

Novebaby skriver:

Jeg var 13+6 første gang og skal næste gang om et par uger hvor jeg er 17+6  

Anmeld Citér

9. juni 2016

Novebaby

Okay tak for svar , synes bare det er hyggeligt at komme til de forskellige besøg som handler om babyen  

Anmeld Citér

9. juni 2016

Mitlivsommooor

Novebaby skriver:

Jeg er også gravid med mit andet barn, og var til første jordemoder besøge i uge 21. 

Huske det generelt som om der var meget mere kontrol under første graviditet. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Doubleup

Novebaby skriver:

Første gang 14+

Anden gang 16+

Jeg går slet ikke så ofte til jordemoder som jeg gjorde med min første hvilket er fint for mig :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.