Hvornår er man utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2016

Soonmom

Nej, men hvis man ved det håber jeg man har en beskidt samvittighed, for det er IKKE okay og næsten lige så slemt som at være utro

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2016

Monski

Anonym skriver:

Jeg er helt enig med jer,  har er den ham der har presset på længe for at man skulle komme sammen,  så han lovede højt og helligt at de var gået fra hinanden og 3 dage efter var de pludselig kærester igen,  så kan man jo godt regne ud det var løgn. 

God sex var det og desværre hoppede jeg på vognen igen 4 gange efter,  men min dårlig samvittighed over det overvandt mig og jeg stoppede det. 

I dag overvejer jeg at fortælle hans kæreste det, man hun hader mig og vil sikkert ikke tro på det hvilket er fair nok. 

Hmm,  men rart at i er enige i at jeg ikke har været utro men har taget en ekstremt dårlig beslutning flere gange :/

Selvfølgelig vil hun hade dig. Du har haft sex med hende kæreste selv efter du vidste de var sammen igen.

Men jeg synes da helt klart du skal fortælle det til hende. Jeg ville da ønske nogle ville fortælle mig hvis min kæreste var mig utro 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Lunae

Anonym skriver:

Hvis man er sammen med en der har kæreste på og man selv er single,  er men så utro? 

Selvfølgelig er den er har kæreste på utro. 

Nej, så er du ikke utro. Dog vil jeg sige, at det er yderst dårlig stil, hvis man ved at den person man er sammen med, har en kæreste. Og så tænker jeg, at man skal holde sig for øje, at hvis personen er villig til at være utro med dig, så kunne personen nok godt finde på det igen, hvis der dukkede et andet fristende tilbud op.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Selvfølgelig vil hun hade dig. Du har haft sex med hende kæreste selv efter du vidste de var sammen igen.

Men jeg synes da helt klart du skal fortælle det til hende. Jeg ville da ønske nogle ville fortælle mig hvis min kæreste var mig utro 

Nu er han min x kæreste,   så sex har vi haft mange gange før de fandt sammen. 

Men tror det ville ødelægge mere end det vil gavne at fortælle det,  da vi har et barn sammen.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Monski

Anonym skriver:

Nu er han min x kæreste,   så sex har vi haft mange gange før de fandt sammen. 

Men tror det ville ødelægge mere end det vil gavne at fortælle det,  da vi har et barn sammen.

Det er da fuldstændig ligegyldigt om i har været kærester tidligere? Det ændre absolut ikke ved at du har haft sex med ham velvidende at han havde en anden kæreste. 

Jeg kan sagtens forstå dit dilemma når du fortæller i har et barn sammen. Det værste ville være hvis det gik ud over barnet, men det er lidt sent at tænker over nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.