Kæreste kan ikk lig min familie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
3 svar
8 synes godt om
7. juni 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste har aldrig brudt sig om min familie.

Lidt om min familie 

Min far er alkoholiker, min mor låner penge og spiller dem op. Min søster og bror er der ikke noget i vejen med. 

Men nå min kæreste synes så at min mor er så fandens forfærdlig, må ikke engang snakke i mobil med ham, uden han bliver så sur over hun ringer "hun ringer konstant siger han" vi snakker sammen 2-3 gange om ugen, da jeg flyttede langt væk fra dem af.. nå nok om det, til sagen sagde til min kæreste i dag at vi skulle op til min familie næste måned, fordi de havde inviteret os ud og spise, allerede der fandt han en latterlig undskylding for ikke tage med, "han skulle til eksam" yes flot fister, bare lyv dine eksamer bliver færdige denne måned... hvor kan jeg bare blive sur, hvis det hans familie der holder noget, skal jeg med om jeg vil det eller ej. Har intet at skulle sige.. hvad skal jeg gøre? Vil gerne se min familie, men må hverken få dem på besøg, fordi han ikke gider se på dem eller høre på dem?.. ved jeg burde smide ham ud til højere. Men elsker ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Soonmom

Fair nok at han ikke kan lide din familie, men han bugte være voksen nok til at omgåes dem indimellem, synes du skal mande dig op over for ham og kan heller ikke se at det er hans sag om du snakker i telefon/ses med dem

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

At han ikke kan lide dem kan du ikke gøre noget ved. Men du lyder virkelig til at være meget undertrykt af ham. Han kan på ingen måde bestemme om din familie skal besøge dig eller om du skal snakke i telefon med dem. Heller ikke hvis du så snakkede med dem hver dag. Det skal han bare blande sig helt uden om. 

Men du tillader hans opførsel ved ikke at gøre noget ved det og bare føje ham hele tiden. Slå i bordet!

Anmeld Citér

7. juni 2016

Lilott

Anonym skriver:

Min kæreste har aldrig brudt sig om min familie.

Lidt om min familie 

Min far er alkoholiker, min mor låner penge og spiller dem op. Min søster og bror er der ikke noget i vejen med. 

Men nå min kæreste synes så at min mor er så fandens forfærdlig, må ikke engang snakke i mobil med ham, uden han bliver så sur over hun ringer "hun ringer konstant siger han" vi snakker sammen 2-3 gange om ugen, da jeg flyttede langt væk fra dem af.. nå nok om det, til sagen sagde til min kæreste i dag at vi skulle op til min familie næste måned, fordi de havde inviteret os ud og spise, allerede der fandt han en latterlig undskylding for ikke tage med, "han skulle til eksam" yes flot fister, bare lyv dine eksamer bliver færdige denne måned... hvor kan jeg bare blive sur, hvis det hans familie der holder noget, skal jeg med om jeg vil det eller ej. Har intet at skulle sige.. hvad skal jeg gøre? Vil gerne se min familie, men må hverken få dem på besøg, fordi han ikke gider se på dem eller høre på dem?.. ved jeg burde smide ham ud til højere. Men elsker ham.

Han skal da ikke bestemme om du skal have besøg af din familie eller snakke med dem. Når han har valgt at være sammen med dig, så følger din familie altså med. 

Han må da lige blive voksen og så tage med til din familie. 

Du kan evt forklare ham at din familie er lige så vigtig for dig, som hans familie er for ham. Han ville jo nok heller ikke vælge dem fra bare fordi du synes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.