Har nogle oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2016

Cindy91

Jeg fødte for 10 mdr siden, fik for 7-8 mdr siden en kopperspiral. Min menstruation kom efterfølgende regelmæssigt, max. 2 dage forsinket. Nu er den omkring 14dage forsinket, Udflået er begyndt at blive rød/brunt i nogle "tråde" lign. noget, og har til tiden smerter i underlivet- Som kraftige mens. smerter. Tog en test for lidt over 1 uge siden der var negativ.

Nogle der kender det, og evt ved om det er normalt, er ærligttalt lidt bekymret :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Cindy91

Slet ingen? :/

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

Cindy91 skriver:

Jeg fødte for 10 mdr siden, fik for 7-8 mdr siden en kopperspiral. Min menstruation kom efterfølgende regelmæssigt, max. 2 dage forsinket. Nu er den omkring 14dage forsinket, Udflået er begyndt at blive rød/brunt i nogle "tråde" lign. noget, og har til tiden smerter i underlivet- Som kraftige mens. smerter. Tog en test for lidt over 1 uge siden der var negativ.

Nogle der kender det, og evt ved om det er normalt, er ærligttalt lidt bekymret :/

Jeg har ikke prøvet det men ville nok tage en test til nu og hvis den stadig er negativ ville jeg kontakte lægen

Anmeld Citér

7. juni 2016

Cindy91

Diosa85 skriver:

Jeg har ikke prøvet det men ville nok tage en test til nu og hvis den stadig er negativ ville jeg kontakte lægen

Jamen hvorfor læge?

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

Cindy91 skriver:

Jamen hvorfor læge?

For at fjerne din bekymring for om der er noget galt. Måske han/hun kan give dig en logisk og naturlig forklaring så du ikke er nervøs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.