Voldsom halsbrand og ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2016

Erelkjaer

Kære alle

jeg er i 6. Uge og har mit første lægebesøg den 20. Men men men..

De sidste 4 dage har jeg haft voldsom halsbrand, kvalme og ingen appetit overhoved. Halsbranden er så voldsom at jeg er helt 'sur' i munden konstant. Har prøvet diverse ting for at mindske det, men intet virker og det hjælper ikke ligefrem, at have kvalme og ingen appetit. Har læst mig til at det er normalt for gravide, men først i slutningen af graviditeten. Nogle der kan hjælpe og komme med gode råd? Alt vil blive værdsat

tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Dorthe1986

Jeg fik pludselig voldsom halsbrand her for nogle uger siden da jeg var 30 uger henne. Har haft det løbende i graviditeten men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Men altså så lige pludselig blev det bare virkelig frygteligt og købte et glas alminox som jeg havde med alle vegne. Men så sagde en kollega at hindbær sodavand eller hindbær saft havde hjulpet hende i hendes graviditet. Jeg drak en hindbær sodavand og det forsvandt som dug for solen og har faktisk ikke spist en eneste alminox siden 

Anmeld Citér

7. juni 2016

LLT.

Erelkjaer skriver:

Kære alle

De sidste 4 dage har jeg haft voldsom halsbrand, kvalme og ingen appetit overhoved. Halsbranden er så voldsom at jeg er helt 'sur' i munden konstant. Har prøvet diverse ting for at mindske det, men intet virker og det hjælper ikke ligefrem, at have kvalme og ingen appetit. Har læst mig til at det er normalt for gravide, men først i slutningen af graviditeten. Nogle der kan hjælpe og komme med gode råd? Alt vil blive værdsat

tak på forhånd

en håndfuld havregryn hjalp godt her og mod kvalme var seaband guld værd  ellers sørg for små portioner hele tiden og ingen fed/sur/stærk mad 

Anmeld Citér

7. juni 2016

LayLow

Iskold danskvand kan til tider tage det... Og ellers brugte jeg agurk i min første graviditet - det hjalp mig 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Erelkjaer

Må ud og handle, og prøve mig frem. 1000 tak for jeres svar!

Anmeld Citér

7. juni 2016

Rockertand

Erelkjaer skriver:

Kære alle

tak på forhånd

Hvis det er regulær halsbrand, så gå på apoteket og køb Novaluzid, de koster meget lidt og hjælper med garanti.

Derudover er der ikke noget galt i at spise nogle Sunlolly og spise lidt Chips for at få både sødt og salt.

Anmeld Citér

7. juni 2016

LayLow

Om man må ved en graviditet ved jeg ikke, men lidt natron i et glas vand nedsætter syren og halsbrand... Det er et godt akut middel... Min datters far lider af mavesyre og halsbrand og denne metode brugte han før han opdagede danskvanden..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.