Babyklister :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
3 synes godt om
7. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg er så bekymret

jeg er blevet gravid i den første cyklus vi brugte babyklister og jeg er nu helt rundt på gulvet. Jeg har en idé om at det lykkedes pga det, men nu tænker jeg; kan det have tvunget et æg fast som kroppen måske selv ville have afvist? Hvis jeg ikke tager dråberne indtil 12. uge som det står, slipper kroppen så og jeg aborterer?  Det vejer enormt tungt i mit hoved

Er der nogen det kan hjælpe, berolige eller på en anden måde forklare mig jeg er langt ude og skal nyde det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Jeg er så bekymret

jeg er blevet gravid i den første cyklus vi brugte babyklister og jeg er nu helt rundt på gulvet. Jeg har en idé om at det lykkedes pga det, men nu tænker jeg; kan det have tvunget et æg fast som kroppen måske selv ville have afvist? Hvis jeg ikke tager dråberne indtil 12. uge som det står, slipper kroppen så og jeg aborterer?  Det vejer enormt tungt i mit hoved

Er der nogen det kan hjælpe, berolige eller på en anden måde forklare mig jeg er langt ude og skal nyde det? 

Jeg tror ikke det er sådan det fungerer. Og jeg tror heller ikke man kan sige at man aborterer fordi ægget ikke sidder ordentligt fast.

Jeg tror bare du skal nyde det 

Anmeld Citér

7. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Bare rolig. Der er ingen som helst evidens for virkningen af nogle af disse "gyldne" produkter. Derfor anbefales de heller ikke af læger med forstand på fertilitet. Fortsæt med at tage dem, eller lad være - det gør ingen forskel.

Tidligere aborter er desuden ikke livstilsbetingede eller noget du kan forhindre. Det er alene naturens valg. Desværre.

Tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Soonmom

Jeg tror mere det er troen på virkningen mere end det er produktet. 

Min erfaring med babyklister er i hvert fald at det ikke virker tværtimod 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er så bekymret

Du er langt ude 

Der er ingen evidens for, at det virker, man kunne have fodret dig med vingummibamser med samme resultat.

Du skal gøre det, du selv føler for, det vigtigste er, at din psyke også følger med, så hvis tro kan flytte bjerge for dig, så fred være med det.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du er langt ude 

Der er ingen evidens for, at det virker, man kunne have fodret dig med vingummibamser med samme resultat.

Du skal gøre det, du selv føler for, det vigtigste er, at din psyke også følger med, så hvis tro kan flytte bjerge for dig, så fred være med det.

Jeg elsker din idé! Jeg skifter det ud med vingummibamser...

og tak for at være lige frem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.