Vitaminer og diverse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid  hvilke tilskud af det forskellige skal jeg købe ind, hvor meget skal man tage osv?

Jeg kan huske jern og gruer meget for at tage det da min afføring blev et helvede i sidste graviditet  så lige det tilskud glemmer jeg ikke sådan lige... Hvordan gør i for at afhjælpe det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid  hvilke tilskud af det forskellige skal jeg købe ind, hvor meget skal man tage osv?

Jeg kan huske jern og gruer meget for at tage det da min afføring blev et helvede i sidste graviditet  så lige det tilskud glemmer jeg ikke sådan lige... Hvordan gør i for at afhjælpe det?

Jeg tager gravid multi tabs en dagligt. Den indeholder alt det en gravid har brug for. Fra uge 10 begyndte jeg at tage gravi jern som anbefalet. Så skal man tage 500mg kalk hvis ikke man får mælkeprodukter hver dag, ellers er kosten tilstrækkelig.

Anmeld Citér

7. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Den der hedder gravi jern skulle være den der er mindst hård for maven. Jeg havde lidt hård mave de første 14 dage jeg tog dem, derefter har der intet været. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak  jeg starter med at købe multivitamin... Er det ikke noget med at man skal tage folsyre også?

Anmeld Citér

7. juni 2016

MissMoon

Jeg har disse ☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Monica89 skriver:

Jeg har disse ☺️

skal man have 800 mg folsyre om dagen? Det er dælme ikke nemt at dække sig ind med alle de forholdsregler men vil gøre mit bedste, så undskylder for de tunge spørgsmål 

Anmeld Citér

7. juni 2016

MissMoon

skal man have 800 mg folsyre om dagen? Det er dælme ikke nemt at dække sig ind med alle de forholdsregler men vil gøre mit bedste, så undskylder for de tunge spørgsmål 

I min første graviditet 2012 tog jeg også kun 400 mg. Nu mener nogen man skal have 800mg, så jeg tager de extra bare for en sikkerhedsskultur, kroppen udskyder selv det som er i overskud, så bare for at være på den sikre side det er mega besværligt med hvad man skal og ikke behøver tage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juni 2016

Rya

Er der andre der får kvalme af de der gravid multi fra apovit? Jeg bliver helt vildt dårlig når jeg spiser dem i 10-15 min, hvor jeg virkelig skal tage mig sammen for ikke at kaste op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.