Erfaring med Quicklån søged

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har været ung og dum engang så jeg har et hav af de dumme lån. 

Jeg kan på stående fod ikke huske renter og gebyr på de forskellige. Dog kan jeg huske at leasy har en meget højere rente end mange andre steder. Så har jeg et hvor jeg betaler 100 kr af om måneden (kan ikke huske hvor) men 50 kr er renteudgifter og 25 kr er gebyr. Så kig dig godt for, for det er træls med de lån der bliver dyrere end hvad godt er. 

Tak men har fundet en løsning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Chellie

Anonym skriver:

Det er også sødt af dig. Men det er råd og vejledning til Quick lån jeg søger ikke til min kassekredit. 

Det kunne måske lade sig gøre med kassekreditten i nogle måneder. Men for mig er det ikke en holdbar løsning. Havde banken villet hjælpe mig havde jeg fået hævet mit lån med 5000 kr. Men det er ikke en mulighed. Og jeg er bare typen der ikke kan sove med minus på kontoen og har ondt i maven over det hele tiden. 

Qlånet er dårligt ja og man betaler meget tilbage osv. Det jeg klar over. Men det giver mig i det mindste plus på kontoen og ro i sjælen. Det er en engangs ting. 

Kassekreditten bruger jeg KUN med et par 100 over i slutningen af en måned. Men ikke i flere måde der. Det kan jeg ikke

Du beder om råd og vejledning til quicklån, ja. Rådet er, desværre: Lad være. Det er ikke det, du gerne vil høre, det er rigtigt, men det er nu engang rådet.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Chellie

Nevermind, havde ikke lige set, du har fundet en løsning. Dejligt, det lykkedes uden quicklånet, og endda en rigtig fornuftig løsning! 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Nevermind, havde ikke lige set, du har fundet en løsning. Dejligt, det lykkedes uden quicklånet, og endda en rigtig fornuftig løsning! 

Ja. Kan bare prise mig lykkelig for at mit barn er for lille til tv stadig og jeg selv kan bare se Netflix på pc'en eller høre musik. Så må det spares til nyt Tv 

Anmeld Citér

8. juni 2016

klmf

Anonym skriver:

Jeg har fundet en anden løsning. Har solgt min gamle iPhone og mit 42" fladskærm for 3000 kr så nu har jeg til sidste regning og mad til måneden. 

Sejt

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym

Okay du beder om råd og erfaringer med folk der har brugt kviklån, men er det så kun de gode erfaringer??

For ellers så hør her: Jeg var ung og uerfaren, kom fra en fattig familie, blev 18 og vupti nøøøj hvor var leasy da smart, tryk tryk tryk og så stod der en masse penge på min konto, nyt tv, højtaler, vaskemaskine ovs. følte mig slet ikke fattig mere  det var jo så bare lige til det skulle betales til bage igen..

bom bom bom ud og finde et nyt der kunne betale afdrag til lånet ved leasy og ja så kan du vist selv se spiralen

her 8 år senere er jeg endelig i januar lige blevet gæld fri, men kæft en kamp både økonomisk men skam også psykisk, så lad nu for pokker vær, for uanset hvad er det et helved med de kviklån!!! træk du i stedet kassekreditten i minus og overlev at se minus på kontoen nogle måneder frem for de næste par år 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay du beder om råd og erfaringer med folk der har brugt kviklån, men er det så kun de gode erfaringer??

For ellers så hør her: Jeg var ung og uerfaren, kom fra en fattig familie, blev 18 og vupti nøøøj hvor var leasy da smart, tryk tryk tryk og så stod der en masse penge på min konto, nyt tv, højtaler, vaskemaskine ovs. følte mig slet ikke fattig mere  det var jo så bare lige til det skulle betales til bage igen..

bom bom bom ud og finde et nyt der kunne betale afdrag til lånet ved leasy og ja så kan du vist selv se spiralen

her 8 år senere er jeg endelig i januar lige blevet gæld fri, men kæft en kamp både økonomisk men skam også psykisk, så lad nu for pokker vær, for uanset hvad er det et helved med de kviklån!!! træk du i stedet kassekreditten i minus og overlev at se minus på kontoen nogle måneder frem for de næste par år 

Okay for det første. Så handlede mit lån slet ikke om at skulle have nye ting på bordet eller mange for skelligt lån. Der var tale om et enkelt til ren og skær overlevelse så der kunne komme mad på bordet og sidste regning kunne betales. 

Og for det andet. Så har jeg allerede skrevet at der er fundet en løsning på det og jeg ikk længere har brug for et lån da jeg har solgt tv og tlf for at få penge i stedet. 

tak for din historie. Men den kan ikke sammenlignes med det her 

Anmeld Citér

26. august 2016

Sandra33

Har du spørgsmål vedrørende kviklån, kan du stille det anonymt på denne side: http://kviklaan-info.dk/.

Hende, der står bag siden, er vist bankrådgiver, så hun kan sikkert give dig professionel rådgivning, når det gælder lån.

Anmeld Citér

26. august 2016

Natteravnen

Der er mange ting i det der gør det ikke er en mulighed. Ting jeg ikke har fortalt da det ikke er nødvendigt at fortælle. 

Kunne banken låne mig pengene var det klart at foretrække. eller hvis jeg havde familie der kunne hjælpe. 

Jeg ved det er lort. Men når jeg siger der ikk er anden udvej så ligger der grund bag! 

Derudover tror i alle (næsten) at det drejer sig om et lille beløb på et par tusind. Har aldrig nævnt beløbet. Plus i tror alle det er flere lån og ikke kun et enkelt. 

Jeg har set luksusfælden. Men der er der tale om sindsyge lån til tv, mobiler, rejser og andre personlige fornøjelser. 

Her er der tale om ren og skær overlevelse. 

HOV! Du har fundet en løsning, det er jeg glad for at høre 

Anmeld Citér

27. august 2016

Patriark

Anonym skriver:

Henviser til tidligere indlæg hvor jeg fortæller at jeg kun bruger kassekreditten hvis det er tale om et par 100 kr. 

Og igen. Så beder jeg ikke om at blive sparket til når jeg i forvejen ligger ned. 

Der er ingen der sparker til dig. Udover dig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.