Er forvirret ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
5 svar
13 synes godt om
6. juni 2016

Anonym trådstarter

Ja som overskriften fortæller så er jeg virkelig forvirret ):

Har en kæreste som jeg snart har vært sammen med i næsten 2 år..

I Lørdags var jeg i byen sammen med min søster eller by det var til en sommerfest & der møder jeg en mand som er en del sød & virker sådan lidt jeg vil gerne lære dig bedre at kende fra hans side af..

Da jeg fortæller min familie om det siger de jeg ser glad ud & de synes jeg skal se tiden an om vi skal ses mere..

Elsker stadig min kæreste, men der har vært en del her hjemme, som måske har gjort at jeg er ved at dø i det forhold..

Men har osse lyst til at prøve at få bygget kærlighed til min kæreste op igen..

Nogen der har forslag er så forvirret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

Benjamins'mor

Jeg synes personligt det er mærkeligt at din familie opfordre dig til at se den anden mand yderligere, når du har en kæreste. 

Har i børn sammen? Så synes jeg du skal prøve at løse dit eget forhold. Ellers går du fra din kæreste inden du roder dig ud i noget nyt. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes personligt det er mærkeligt at din familie opfordre dig til at se den anden mand yderligere, når du har en kæreste. 

Har i børn sammen? Så synes jeg du skal prøve at løse dit eget forhold. Ellers går du fra din kæreste inden du roder dig ud i noget nyt. 

Vi har ikke børn sammen..

Jamen ønsker jeg osse først, men spurgte osse bare her inde

Anmeld Citér

6. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja som overskriften fortæller så er jeg virkelig forvirret ):

Har en kæreste som jeg snart har vært sammen med i næsten 2 år..

I Lørdags var jeg i byen sammen med min søster eller by det var til en sommerfest & der møder jeg en mand som er en del sød & virker sådan lidt jeg vil gerne lære dig bedre at kende fra hans side af..

Da jeg fortæller min familie om det siger de jeg ser glad ud & de synes jeg skal se tiden an om vi skal ses mere..

Elsker stadig min kæreste, men der har vært en del her hjemme, som måske har gjort at jeg er ved at dø i det forhold..

Men har osse lyst til at prøve at få bygget kærlighed til min kæreste op igen..

Nogen der har forslag er så forvirret 

Jamen når hverdagen melder sig, så er det bare ikke altid så spændende som det var da man skulle lære hinanden at kende, og var helt ny forelsket. Du er blevet smigret, og den anden mand er ny og spændende, men om to år ville det jo nok blive det samme med ham. Man svæver jo ikke på en lille lyserød sky hele tiden i et forhold, sådan er det bare, og kan man ikke deale med det så kan man aldrig have et langvarigt eller et livslangt forhold. På den anden side vil jeg så nok sige, at der ikke lyder til du elsker din kæreste særlig højt siden du seriøst overvejer den anden mulighed og fortæller din fanilie om det. Virker altså for underligt. Du holder da lidt din kæreste for nar .. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Soonmom

Har du fortalt din kæreste om det,  for ellers synes jeg det er dårlig stil og rimlig vovet at fortælle andre om det især din familie. 

Hvis du handler på det skal du i hvert fald være ærlig over for din kæreste 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Anonym trådstarter

Opdate på alt det her med mit forhold..

Jeg valgte at gå fra min eks kæreste & så søger jeg ny bolig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.