Positiv test, men menstruation ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg håber i kan hjælpe lidt her. Det er sådan at jeg har testet positivt de sidste 4 dage, men i går fik jeg min menstruation, men i dag er jeg så næsten stoppet med at bløde. Styrken var ligesom normal mens, men plejer at have det i 3-4 dage og nu er det næsten stoppet og igen her til aften er testen positiv. Ikke svagere end de andre dage, dog er det en svag streg men med klart farve i. Er løbet altid kørt når man bløder sådan? Eller har nogle prøvet lign. Jeg ville være 4+2 i dag. Håber nogle har erfaringer gode som dårlige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg håber i kan hjælpe lidt her. Det er sådan at jeg har testet positivt de sidste 4 dage, men i går fik jeg min menstruation, men i dag er jeg så næsten stoppet med at bløde. Styrken var ligesom normal mens, men plejer at have det i 3-4 dage og nu er det næsten stoppet og igen her til aften er testen positiv. Ikke svagere end de andre dage, dog er det en svag streg men med klart farve i. Er løbet altid kørt når man bløder sådan? Eller har nogle prøvet lign. Jeg ville være 4+2 i dag. Håber nogle har erfaringer gode som dårlige 

Nu hvor jeg får sammenlignet dem med hinanden er den her til aften faktisk lidt svagere end de andre. Det er nok en bio denne gang, desværre.. Så vi må nok prøve igen.    

Anmeld Citér

6. juni 2016

VN

Nogen kan sagtens have menstruation de første par måneder, det er fordi kroppen ikke helt har nok hcg til at stoppe det. Måske derfor de svage tests, krydser alt hvad jeg kan får bebs bliver siddende 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Nogen kan sagtens have menstruation de første par måneder, det er fordi kroppen ikke helt har nok hcg til at stoppe det. Måske derfor de svage tests, krydser alt hvad jeg kan får bebs bliver siddende 

Havde også et spinkelt håb indtil jeg så den i dag alligevel var lidt svagere end de andre dage. Så jeg er næsten sikker på det er en bio jeg har haft, men ærgerligt er det altså nu man lige troede det var nu Men tak for dine krydsende fingre 

Anmeld Citér

6. juni 2016

alenemor42

Hvor meget og hvor lidt farve i stregen har intet med hvor lidt eller hvor meget gravid du er , er der 2 streger med farve i er du gravid længere er den ikke. Styrken på streg Nr.  2 har intet at sige så længe der er 2 streger med farve i.

En graviditets test reagerer kun hvis der er hcg over et niveau og kan ikke bruges til at se om man aborterer eller andet... glem alt om styrken på stregen

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hvor meget og hvor lidt farve i stregen har intet med hvor lidt eller hvor meget gravid du er , er der 2 streger med farve i er du gravid længere er den ikke. Styrken på streg Nr.  2 har intet at sige så længe der er 2 streger med farve i.

En graviditets test reagerer kun hvis der er hcg over et niveau og kan ikke bruges til at se om man aborterer eller andet... glem alt om styrken på stregen

Men tænker bare at det er en god indikation på at det er ved at gå i sig selv, nu hvor stregen ikke er ligeså tydelig mere og jeg samtidig bløder. ? Måske tager jeg fejl Må lige se tiden an og så evt kontakte lægen. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Men tænker bare at det er en god indikation på at det er ved at gå i sig selv, nu hvor stregen ikke er ligeså tydelig mere og jeg samtidig bløder. ? Måske tager jeg fejl Må lige se tiden an og så evt kontakte lægen. 

Nah så hurtigt er hcg slet ikke ude af kroppen. 

Vent et par dage og tag en ny test. Mange bløder uden det betyder noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.