jeg er så træt af det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
3 synes godt om
6. juni 2016

Anonym trådstarter

jeg er virkelig træt af at se folk der brokker sig når de kun har prøvet en måned eller 5.. Hallo stop det? Det lykkes før eller siden??.. Jeg har da ikke mistet håbet endnu eller brokker mig over det ikke er lykkes.., efter 2 års ventetid, grundet pcos..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

pussekat

Anonym skriver:

jeg er virkelig træt af at se folk der brokker sig når de kun har prøvet en måned eller 5.. Hallo stop det? Det lykkes før eller siden??.. Jeg har da ikke mistet håbet endnu eller brokker mig over det ikke er lykkes.., efter 2 års ventetid, grundet pcos..

hejsa

ja det kan jeg også bliv over hvad med os som her prøve i 11 år nu og det er ikke lykke i nu her være gravid 3 gang med det er end men det ikke bliv til når

Anmeld Citér

6. juni 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg synes alle har ret til at have den følelse, det gør det ikke mere forkert man har den fordi andre har prøvet længere. 

Men ja, jeg forstår godt hvad du mener. Det kan føles uretfærdigt. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Lisbeth1985

Jeg brokkede mig helt vildt,da vi havde prøvet et halvt år - det er jo en naturlig følelse! Nu har vi snart prøvet i syv,og selvom jeg sagtens kan nikke genkendende til dine følelser,så prøver jeg virkelig at have forståelse for,at andre mennesker også har ret til deres følelser i den situation,som de er i (jeg har jo selv været der)...

Jeg krydser fingre for,at det snart lykkes for jer:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.