4+2 neg test, beg. sympt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juni 2016

2peleo

Min krop er mærkelig.

Fik blødning 3 dage før tid. Stoppede på selve dagen mens skulle komme. Ingen symptomer andet end meget lotion agtig udflåd op til. Nu ingen blødning. kun murrende fornemmelse og 'spændthed' omkring skeden og lidt over livmoderen. ingen brystømhed overhovedet

Især spændtheden er slem. Som om jeg hele tiden spænder ned som skulle jeg tisse eller lave en knibeøvelse.

Nu begyndende svimmelhed og umådelig meget tissetrang med næsten ingen urin. Føles som blærebetændelse og alligevel ikke. ingen niv eller svien. +1 leucocytter på stix.

ringer det klokker hos nogen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

MissTas

2peleo skriver:

Min krop er mærkelig.

Fik blødning 3 dage før tid. Stoppede på selve dagen mens skulle komme. Ingen symptomer andet end meget lotion agtig udflåd op til. Nu ingen blødning. kun murrende fornemmelse og 'spændthed' omkring skeden og lidt over livmoderen. ingen brystømhed overhovedet

Især spændtheden er slem. Som om jeg hele tiden spænder ned som skulle jeg tisse eller lave en knibeøvelse.

Nu begyndende svimmelhed og umådelig meget tissetrang med næsten ingen urin. Føles som blærebetændelse og alligevel ikke. ingen niv eller svien. +1 leucocytter på stix.

ringer det klokker hos nogen?

Måske symp stammer fra en begyndende blærebetændelse . Ku godt lyde sådan også når den siger plus en for leucocytter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.