Aktindsigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har søgt aktindsigt. Imorgen er det 7 hverdage siden jeg søgte den, og sagsbehandler skulle gerne vende tilbage der. Jeg ved ikke hvornår jeg bør ringe ind og høre dem ad, hvis jeg intet hører imorgen? Nogle gode råd?

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har søgt aktindsigt. Imorgen er det 7 hverdage siden jeg søgte den, og sagsbehandler skulle gerne vende tilbage der. Jeg ved ikke hvornår jeg bør ringe ind og høre dem ad, hvis jeg intet hører imorgen? Nogle gode råd?

Mvh

Det skader jo ikke at ringe og spørger. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Patriark

Anonym skriver:

Hej piger.

Mvh

Hvis du har forældremyndighed, er det blott formalia. Jeg mener, at det lovmæssige krav for tilbagevenden er 3 uger...

Visse kommuner tilbyder et andet serviceniveau, f.eks. 10 dages at henvende sig til borger med svar. Udførslen kan være kompliceret...

Anmeld Citér

5. juni 2016

Xolia

Anonym skriver:

Hej piger.

Mvh

Jf. Forvaltningsloven så 10 dage senest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.