G test fra billige teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2016

Anonym trådstarter

Erfaringer om g test fra billige teste søges... Hvis den har ligget i 10 min (glemte den) og der er en svag lyserød streg i, hvor meget kan man så stole på den? Jeg ville kun være 3+2 idag, så burde slet ikke teste nu, men nu kom den altså ind af døren og så skulle det jo prøves... Jeg kan tydeligt se den og man kan ane den på billede, men 10 min må jo gøre den ugyldig - i know... Har kun prøvet at det kun streg efter tid med valmed, mens andre mærker har været knaldende negative...

har taget den på 2,5 times gammel urin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Erfaringer om g test fra billige teste søges... Hvis den har ligget i 10 min (glemte den) og der er en svag lyserød streg i, hvor meget kan man så stole på den? Jeg ville kun være 3+2 idag, så burde slet ikke teste nu, men nu kom den altså ind af døren og så skulle det jo prøves... Jeg kan tydeligt se den og man kan ane den på billede, men 10 min må jo gøre den ugyldig - i know... Har kun prøvet at det kun streg efter tid med valmed, mens andre mærker har været knaldende negative...

Tja som du siger er den jo ugyldig, så der er desværre ikke andet at gøre end at tage en ny 

Anmeld Citér

5. juni 2016

ninibadini

Jeg har aldrig fået en streg efter tid på dem fra billigteste. Det er jo ikke til at vide om den også var kommet inden for tid, når du nu først kiggede efter 10 min. Så der er ikke andet for end at tage en ny. Drik en masse vand her i varmen, og prøv om du kan holde dig

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

Nå, nu prøvede jeg igen, godt nok kun efter halvanden time, men kunne ikke holde mig længere 

en svag streg kan anes efter 3 min - krydser dælme for det er noget der bliver hængende 

Anmeld Citér

5. juni 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Smid et billede op af den  

Jeg selv fik min første positive test efter 30 minutter, og jeg er 11+3 i dag 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Smid et billede op af den  

Jeg selv fik min første positive test efter 30 minutter, og jeg er 11+3 i dag 

Det er vidst bekræftet at der er noget der ruger  jeg har oprettet tråden; Hjælp til negativ - der kan du se den, både i normal og i negativ *smiley der hopper og danser på bordet*

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.