Øv øv og atter øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej.

Øv altså �� jeg er nu blevet insemineret for 6 gang nu, og som altid får jeg min menstruation lige 2 dage før testdag, har testdag på mandag. Men i dag gik jeg og havde det mærkeligt på en måde jeg ikke før har haft når mens skulle komme, jeg fik lidt let kvalme og lidt skidt tilpas, lidt senere efter sku jeg så på toilet opdagede noget laksefarvet udflåd ikke meget og en lille pletblødning. Nu er der næsten ingenting, er så forvirret over om det er mens eller ej ( får Crinone 2 gange dejligt) ved ikke om det kan være det, så forvirret så forvirret �� �� har lige taget en test som viste negativ øv øv håbede ellers det skulle være denne gang, så er spændt på hvad blodprøven siger på mandag, selvom jeg ved den ville være negativ �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Hej.

Øv altså �� jeg er nu blevet insemineret for 6 gang nu, og som altid får jeg min menstruation lige 2 dage før testdag, har testdag på mandag. Men i dag gik jeg og havde det mærkeligt på en måde jeg ikke før har haft når mens skulle komme, jeg fik lidt let kvalme og lidt skidt tilpas, lidt senere efter sku jeg så på toilet opdagede noget laksefarvet udflåd ikke meget og en lille pletblødning. Nu er der næsten ingenting, er så forvirret over om det er mens eller ej ( får Crinone 2 gange dejligt) ved ikke om det kan være det, så forvirret så forvirret �� �� har lige taget en test som viste negativ øv øv håbede ellers det skulle være denne gang, så er spændt på hvad blodprøven siger på mandag, selvom jeg ved den ville være negativ �� 

hvor øv.. Tror det er crinonen. Da den kan komme ud i alle slags farver (den ændre farve tit).. Hvornår skal du igang med ivf?

Anmeld Citér

4. juni 2016

Anonym trådstarter

Skal i gang efter sommerferien hvis BP viser negativ, så kan min krop også få lidt pause

Anmeld Citér

4. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Skal i gang efter sommerferien hvis BP viser negativ, så kan min krop også få lidt pause

ja .. Det altid godt med lidt pause. Jeg skal igang med fryseforsøg efter sommerferien

Anmeld Citér

4. juni 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

ja .. Det altid godt med lidt pause. Jeg skal igang med fryseforsøg efter sommerferien

Uh  for os begge �� Jeg skal have taget æg ud og sat op igen, er lidt nervøs da jeg har hørt at det skulle gøre lidt ondt 

Anmeld Citér

4. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Uh  for os begge �� Jeg skal have taget æg ud og sat op igen, er lidt nervøs da jeg har hørt at det skulle gøre lidt ondt 

Det gør ikke så ondt, man får mofin, og bliver bedøvet. Jeg blev desværre bedøvet forkert i højere så jeg kunne mærke alt på højere æggestok, men fik hurtigt mere mofin. Og så kunne jeg ike mærke noget før, jeg skulle ha taget plasteret af der hvor den dims til mofinen har sat. at få hivet plaster af gør mere ondt end æu. XD. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.