Kan andre se denne streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg er indtil videre anonym.

Jeg har taget denne test i dag 4+0 og har ikke fået min mens i dag. Kan se en streg i strakt arm og den kom efter 1-2 min. Billedet er taget efter 3 min ca. Er der noget eller er det en skygge ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2016

GrønStjerne

Der er noget, og det er jo svært at få med på billeder, så jeg hælder til et forsigtigt tillykke.

Jeg vil nok teste i morgen/overmorgen.

Anmeld Citér

4. juni 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Der er noget, og det er jo svært at få med på billeder, så jeg hælder til et forsigtigt tillykke.

Jeg vil nok teste i morgen/overmorgen.

Den var lidt svær at fange på billedet, men er i tvivl om den er for svag og om der er farve i selvom jeg tror det. Men ja må prøve i morgen tidlig og se. Håber den er der!

Anmeld Citér

4. juni 2016

Aristocats

For mig ligner det desværre at den er negativ. 

Anmeld Citér

4. juni 2016

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

For mig ligner det desværre at den er negativ. 

Det er også meget muligt at den er negativ. Den er meget svag.. Men må se om min mens kommer. Ved mit første barn testede jeg positivt 3+3 med en tydeligere streg end den jeg fik i dag så tvivler også lidt selv. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

LayLow

jeg tror på den 

noget er der ihvertfald at se i negativ - håber det er okay jeg afprøvede den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

LayLow skriver:

jeg tror på den 

noget er der ihvertfald at se i negativ - håber det er okay jeg afprøvede den

Tak fordi du ville tage dig tid til det, jeg kan også godt se den. I morges fik jeg en klart tydeligt positiv test, desværre var lykken kort da jeg nu bløder frisk blod, så det er nok en bio øv

Anmeld Citér

5. juni 2016

LayLow

der kan sagtens komme frisk blod samtidig med den holder ved... Hold blot øje med mængden der kommer og at det ikke er på niveau med mens

jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

LayLow skriver:

der kan sagtens komme frisk blod samtidig med den holder ved... Hold blot øje med mængden der kommer og at det ikke er på niveau med mens

jeg krydser for dig 

tak for ordene, det er ikke helt som mens endnu, men tror måske det bærer den vej men vil holde øje med det. Blødte slet ikke sidste gang så er nok lidt skeptisk. Tak for dine krydsene fingre! 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Maalene

Anonym skriver:

Tak fordi du ville tage dig tid til det, jeg kan også godt se den. I morges fik jeg en klart tydeligt positiv test, desværre var lykken kort da jeg nu bløder frisk blod, så det er nok en bio øv

Åhh, hvor træls når du lige havde testet positivt  Krydser fingre for dig og håber på det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.