færdig på videregående uddannelse - fejring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.984 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. juni 2016

Lunae

Hvordan fejrede I, at i var færdiguddannet fra videregående uddannelse?

Jeg bliver færdig (forhåbentlig) på onsdag, men ved ikke lige hvad der skal ske!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Grill hygge i haven for familie og venner. Vh stine

Anmeld Citér

4. juni 2016

ninibadini

Jeg inviterede familien og svigerfamilien til havehygge. Det var en dag som i dag med lækkert vejr, så vi sad i haven. Jeg havde lavet en lille buffet med forskellige salater, som jeg lavede på dagen, og så havde jeg lavet frikadeller, tærter, pølsehorn, kyllingelår som jeg havde lagt i fryseren og var klar til at varme op på dagen. Og så selvfølgelig en masse kager bagefter Tænkte at det var nemmest sådan, hvis jeg nu 7-9-13 skulle være så skide uheldig at dumpe den sidste eksamen. Det var nemlig ikke en opgave jeg skulle forsvare eller andet, men en helt ukendt patientcase, så jeg kunne ikke vide mig sikker på forhånd på nok at skulle bestå.

Anmeld Citér

4. juni 2016

Tip!

Jeg blev fejret på dagen, havde bestilt pålægs kagemand, købt vin osv til frokost.. (Var færdig med eksamen om formiddagen) 

om aftenen kom der igen gæster og vi bestilte om gang pizza og nød det på terrassen.. 

14 dage senere holdte jeg fest for veninder, familie, kæreste og børn i mine forældres sommerhus med buffet fra grillen, is, kage.. Det var så hyggelig en dag, gåtur til stranden, bålhygge.. Perfekt ��

Anmeld Citér

4. juni 2016

Berta

På dagen for sidste eksamen var jeg ude og spise med nærmeste familie. 

10 dage senere havde jeg inviteret familie og masser af venner til stor havefest - telt, mad ude fra og masser af champagne �� Det var en fantastisk skøn dag/aften/nat. Jeg havde heller ikke rigtig holdt noget særligt de seneste år så jeg havde glædet mig til at fyrre den af når jeg blev færdig med uddannelsen.

Berta 

Anmeld Citér

4. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Lunae skriver:

Hvordan fejrede I, at i var færdiguddannet fra videregående uddannelse?

Jeg bliver færdig (forhåbentlig) på onsdag, men ved ikke lige hvad der skal ske!

Min mormor og morfar kom på suprise besøg fra Jylland over til os på Sjælland super overraskelse! 

Så spiste vi sammen og hyggede, mig, dem, min mor, min mand, søster osv. 

Dejlig afslutning på uddannelse(SSA). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.