Ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2016

Anonym trådstarter

Er gravid i uge 5, men har ingen symptomer? Udover ømme bryster, nogen dage meget ømme andre overhoved ikke. Har overhoved ikke øget mængde udflåd heller? Hvis jeg ikke viste bedere ville jeg tro jeg ikke var gravid, med min datter havde jeg extrem kvalme hele min graviditet, så meget de ville indlægge mig i 4 måned. Så det undre mig bare jeg ikke har symptomer, og det med øget udflåd? Har haft lidt livmorhalsslim en gang imellem, men ellers intet? Så der helt tørt. Andre der oplever at i stort set ingen symptomer har?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Er gravid i uge 5, men har ingen symptomer? Udover ømme bryster, nogen dage meget ømme andre overhoved ikke. Har overhoved ikke øget mængde udflåd heller? Hvis jeg ikke viste bedere ville jeg tro jeg ikke var gravid, med min datter havde jeg extrem kvalme hele min graviditet, så meget de ville indlægge mig i 4 måned. Så det undre mig bare jeg ikke har symptomer, og det med øget udflåd? Har haft lidt livmorhalsslim en gang imellem, men ellers intet? Så der helt tørt. Andre der oplever at i stort set ingen symptomer har?

Prøv at læse mit indlæg lige neden under dit. Jeg har heller ingen symptomer længere. Men alt er i den skønneste orden.

Anmeld Citér

3. juni 2016

Anonym trådstarter

Missmatch:-) skriver:

Prøv at læse mit indlæg lige neden under dit. Jeg har heller ingen symptomer længere. Men alt er i den skønneste orden.

Tak har lige læst det. Hvor er det dejligt for jer man blir helt nervøs. Især omkring det med øget udflåd, det troede jeg bar var et must, og ka desværre ik huske hvordan det var da jeg var gravid med min datter. 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Tak har lige læst det. Hvor er det dejligt for jer man blir helt nervøs. Især omkring det med øget udflåd, det troede jeg bar var et must, og ka desværre ik huske hvordan det var da jeg var gravid med min datter. 

Det kan svinge fra gang til gang med symptomerne. Med min ældste dreng havde jeg kvalme on and off frem til uge 9. Med min 2. dreng fik jeg kvalme fra uge 13 og frem til uge 32 da jeg gik på barsel. Det er så forskelligt. 

Mvh. M

Anmeld Citér

3. juni 2016

MinPrins

Jeg havde ingen symptomer overhovedet, kun at jeg ikk havde mens... De kom først senere i graviditeten...

Anmeld Citér

3. juni 2016

Bb2015

Anonym skriver:

Jeg havde ingen symptomer, heller ikke ømme bryster og tog kun testen fordi den alligevel lå der. Min mens udeblev så selvfølgelig men mine første symptomer var trætheden omkring 7. uge  så fik jeg lidt on/off kvalme fra uge 8-9 stykker, men havde heller ikke rigtigt nogen symptomer og de manglende ømme bryster bekymrede mig virkelig meget dengang  men det viste sig jo alligevel at alt var i den skønneste orden! Alle graviditeter er jo forskellige.

Anmeld Citér

3. juni 2016

grinny

Første havde jeg ingen symptomer udover min mens ikke kom. Her anden gang har jeg været dårlig de første 3 måneder, ømme bryster og meget udflåd - det er virkelig forskelligt 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Maalene

Jeg har en veninde som var rigtig skidt, da hun ventede sine to piger - da hun så blev gravid 3. gang var hun ved læge, og sagde at det var noget galt, men lægen mente, at hun sikkert bare ventede sig en dreng - og ganske rigtigt  

Anmeld Citér

3. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Meget normalt. Havde først symptomer fra uge 7.

Anmeld Citér

4. juni 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg havde ingen symptomer da jeg ventede min pige, men nu venter jeg lillebror og har været plaget af træthed, kvalme, humørsvingninger, øget lugtesans, dårligt immunforsvar samt rigtig meget andet.....så jeg tror det er helt normalt der er forskel på graviditeter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.