Øøøøhhh?! (Maven 2. gang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juni 2016

hautecouture

Okay - så jeg er 2. gangs gravid og er idag 7+6 . Men jeg synes allerede der er noget af en bule på maven - billedet er taget på tom mave her til morgen da jeg havde fået tøj på (før morgenmad) ... Men hvorfor så stor forskel på 1. gang og 2. gang? Altså, jeg mener, babyen fylder jo stadig nærmest ingenting .. Godt jeg allerede har sagt det ude på arbejde (pga tilfælde af lussingesyge) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Okay - så jeg er 2. gangs gravid og er idag 7+6 . Men jeg synes allerede der er noget af en bule på maven - billedet er taget på tom mave her til morgen da jeg havde fået tøj på (før morgenmad) ... Men hvorfor så stor forskel på 1. gang og 2. gang? Altså, jeg mener, babyen fylder jo stadig nærmest ingenting .. Godt jeg allerede har sagt det ude på arbejde (pga tilfælde af lussingesyge) 

Har lade mig hører at det hele bare generelt udvider sig hurtigt anden gang og så har man en del luft i maven i starten af graviditeten.. Min mave var også allerede stor i uge 8 og nu i uge 15 ser jeg stadig ud til at være langt længere henne tror bare det er sådan når man er flere gangs 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Dorthe1986

Alting har jo været udvidet en gang før så det går stærkt anden gang  på trods af det er 5 år siden jeg fødte gik det også bare latterligt stærkt her anden gang. Jeg kunne med nød og næppe skjule det til jeg var 12+0 hvor jeg så kunne afsløre det på arbejde. Og jeg gik allerede i ventetøj der 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Liv_86

Jeg har det på samme måde. 

Mer 5+1 og kan næsten ikke se mine fødder. Jeg er meget oppustet og er spændt på om det aftager igen. 

Var slet ikke særlig hurtigt stor 1 gang og blev også først oppustet senere. 

Her er mit billede inden jeg tog en lur. Taget oppefra 

Anmeld Citér

3. juni 2016

hautecouture

MissTas skriver:

Har lade mig hører at det hele bare generelt udvider sig hurtigt anden gang og så har man en del luft i maven i starten af graviditeten.. Min mave var også allerede stor i uge 8 og nu i uge 15 ser jeg stadig ud til at være langt længere henne tror bare det er sådan når man er flere gangs 

Ja, det er nok bare luft.. Synes godt nok bare det er lidt voldsomt allerede  Hihi

Anmeld Citér

3. juni 2016

hautecouture

Dorthe1986 skriver:

Alting har jo været udvidet en gang før så det går stærkt anden gang  på trods af det er 5 år siden jeg fødte gik det også bare latterligt stærkt her anden gang. Jeg kunne med nød og næppe skjule det til jeg var 12+0 hvor jeg så kunne afsløre det på arbejde. Og jeg gik allerede i ventetøj der 

Haha, sidder også, mindst, en gang om dagen og kigger på ventetøj på nettet  Har dog ikke købt endnu, men sikkert godt lige at have det i baghånden 

Anmeld Citér

3. juni 2016

hautecouture

Liv_86 skriver:

Jeg har det på samme måde. 

Mer 5+1 og kan næsten ikke se mine fødder. Jeg er meget oppustet og er spændt på om det aftager igen. 

Var slet ikke særlig hurtigt stor 1 gang og blev også først oppustet senere. 

Her er mit billede inden jeg tog en lur. Taget oppefra 

Det er sindssygt synes jeg.. Troede ikke jeg ville se sådan her ud før langt senere 

Anmeld Citér

4. juni 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

ja mange siger godt nok at man bliver hurtigt stor og større anden gang... det var lige modsat med mig.. jeg forventede at komme til at ligne ne hval anden gang da jeg netop havde hørt at man blev større.... jeg blev så meget mindre anden gang.. til gengæld fik jeg en slem bækkenløsning som varede to efter fødslen også.......det var jo ikke pga mavens str og tyngde men mine hypermobile led

Anmeld Citér

4. juni 2016

MissMoon

Jeg er heller ik mere end 5+2, og man ka se det allerede. Men har hørt det meget normalt det går rigtig stærkt 2 gang men når man så når omkring de 3 måneder så vil den sætte sig på stand-by lidt 

Anmeld Citér

5. juni 2016

hautecouture

Monica89 skriver:

Jeg er heller ik mere end 5+2, og man ka se det allerede. Men har hørt det meget normalt det går rigtig stærkt 2 gang men når man så når omkring de 3 måneder så vil den sætte sig på stand-by lidt 

Åhr pyha - lyder trods alt beroligende, hvis det så liiiige holder lidt pause efter en 3 måneder. Synes godt nok det er en ordentlig vom jeg har fået mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.