Graviditet og arbejde på plejehjem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
8 svar
9 synes godt om
2. juni 2016

Mimsa

God aften herinde!

Sagen er den, at jeg er så heldig at være gravid (første gang) Jeg er 4+4 i dag, så er ikke særlig langt henne endnu.. 

Jeg arbejder som vikar på plejehjem, men er der noget jeg skal tage hensyn til?? Skal arbejde en del i sommerferien og er faktisk virkelig nervøs for det. Jeg har ikke lyst til at fortælle det til min arbejdsgiver endnu, da det er lige lovlig tidligt, nu hvor jeg kun er 4+4 henne?? Hvad mener i? Desuden arbejder jeg samme sted som min mor (og har endnu ikke fortalt hende noget). Vil helst undgå at fortælle det indtil de 12 uger er gået?? Er så ny i alt det her, så ved ikke rigtig hvad jeg skal og ikke skal 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2016

esioul

Mimsa skriver:

God aften herinde!

Sagen er den, at jeg er så heldig at være gravid (første gang) Jeg er 4+4 i dag, så er ikke særlig langt henne endnu.. 

Jeg arbejder som vikar på plejehjem, men er der noget jeg skal tage hensyn til?? Skal arbejde en del i sommerferien og er faktisk virkelig nervøs for det. Jeg har ikke lyst til at fortælle det til min arbejdsgiver endnu, da det er lige lovlig tidligt, nu hvor jeg kun er 4+4 henne?? Hvad mener i? Desuden arbejder jeg samme sted som min mor (og har endnu ikke fortalt hende noget). Vil helst undgå at fortælle det indtil de 12 uger er gået?? Er så ny i alt det her, så ved ikke rigtig hvad jeg skal og ikke skal 

Tænker bare det er at lytte til kroppen og huske de rigtige arbejdsstillinger for ikke at belaste kroppen for meget

Anmeld Citér

2. juni 2016

Nadiapigen

Jeg arbejder selv på plejehjem. Og jeg tænker rigtig meget over mine arbejdsstillinger. Ingen tunge løft og vrid. Er meget forsigtig. jeg er dog 15 uger henne så de ved det godt må mit arbejde..