Practical jokes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
28 synes godt om
2. juni 2016

LeneKE

Piger!! Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!! 

Min kære mand har krydset grænsen! OG nu skal der tages hævn og jeg har brug for jeres hjælp! 

Han tager stygt pis på mig hele tiden - ligger billeder på facebook hvor jeg sover, tagger mig i diverse opslag hvor folk søger alt fra anlægsgartner, til klaverundervisere til underholdning til konfirmationer og lige nu her til aften da jeg skal gå i bad, har han drejet brusehovedet, så da jeg tænder bruseren står der en stråle koldt vand lige i hovedet på mig!! 

Så kom endelig med forslag til hvordan jeg kan få ram på ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2016

Bak

LeneKE skriver:

Min kære mand har krydset grænsen! OG nu skal der tages hævn og jeg har brug for jeres hjælp! 

Han tager stygt pis på mig hele tiden - ligger billeder på facebook hvor jeg sover, tagger mig i diverse opslag hvor folk søger alt fra anlægsgartner, til klaverundervisere til underholdning til konfirmationer og lige nu her til aften da jeg skal gå i bad, har han drejet brusehovedet, så da jeg tænder bruseren står der en stråle koldt vand lige i hovedet på mig!! 

Frugtfarve i mælken, hvis han bruger mælk i kaffen .

Så skal du selvfølgelig se hans ansigt, når han hælder

Anmeld Citér

2. juni 2016

Rauw

Tegn Amager øjenbryn på ham med en sprittusch imens han sover. Hvis du er rigtig strid barbere du de andre af  Gerne gør det om natten før han skal til møde eller i byen med gutterne. Husk at optage når han render rundt og går i panik. 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er rigtig dårlig til det men spurte lige min næsten 12 årige. Hun siger 1. Kom olie på gulvet og se ham glide. 2. Kom gennemsigtig vita wrap på dørkarmen så hans hoved ikke kan gå igennem. 3. Video optag ham mens hans er i bad. 4. Den klasiske men en spand vand over døren. 5. Køb en dyr gave til dig selv fra hans dankort som en undskyldning.

Anmeld Citér

2. juni 2016

MinPrins

Skriv eller tegn på hans hoved mens han  sover, kom neglelak på hans negle mens han sover, væk ham med høje lyde, kom farve i hans shampoo, kom chili i hans mad, put gennemsigtig film på toilettet

YouTube praks videoer  

Anmeld Citér

3. juni 2016

debbie19

MinPrins skriver:

Skriv eller tegn på hans hoved mens han  sover, kom neglelak på hans negle mens han sover, væk ham med høje lyde, kom farve i hans shampoo, kom chili i hans mad, put gennemsigtig film på toilettet

YouTube praks videoer  

Ha ha du  Kan nogle grove nogen. Den med film på  toilettet Ikke en god idé  for Vis Hun selv Skal tisse  og glemmer  Det er Der �������� skrald griner

Anmeld Citér

3. juni 2016

debbie19

MinPrins skriver:

YouTube praks videoer  

Ha ha du  Kan nogle grove nogen. Den med film på  toilettet Ikke en god idé  for Vis Hun selv Skal tisse  og glemmer  Det er Der �������� skrald griner

Anmeld Citér

3. juni 2016

Zelinasmor

Server nogle lækre jordbær i en skål til ham med flødeskum ved siden af. Du udskifter bare flødeskummen med barberskum 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Vivienne

LeneKE skriver:

Sig til ham du er gravid 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Skouboe

En lidt mere langsigtet er at pille alle tasterne af hans computertastatur (virker ikke ved bærbare), lægge et tyndt lag vat ned under, så karse og give det lidt vand. Derefter sætter du tasterne på igen og venter...Nyd hans ansigtsudtryk, når der vokser karse i tastaturet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.